/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
til spacemannn
Fra : grausen
Vist : 600 gange
500 point
Dato : 18-02-04 21:53

Jeg synes du skal have lov til at være med i denne måneds lodtrækning, og jeg kan godt undvære lidt point, så jeg synes du skal have lidt, fordi du altid er så hjælpsom,så hvis du lige siger hej her, er der 500 gode point til dig

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 18-02-04 21:57

hej her

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 22:05

Spacemann er nok en af de ældste almindelige brugere på Kandu så han er nok ikke interesseret, men du kan jo give badhabit for han kan vist ikke rigtigt skaffe dem på normal vis

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-02-04 06:23

hej Bjarne
tror ikke vi tænker på den samme, hvis du ser godt efter har jeg 3 n' til sidst, du har kun 2

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-02-04 11:08

ja du har ret, men den anden skal nok bruge mere end 500 p. for at nå hen hvor de store chancer er da nr. 10 her over 2000 p. Det var jo ikke lige til at vide at der var nogen med så stor navnelighed.
Han hsr åbrnbsrt ikke set dit spg. så måske skulle du havde ventet til du så at han var på banen.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-02-04 11:32

ja du har ret, men så er der da lidt at gøre godt med for ham med de 3 n'er også.....
og mon ikke han dukker op, det håber jeg da, ellers må pointene jo tilfalde en anden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-02-04 11:41

ja husk at give til de fattige

Accepteret svar
Fra : spacemannn

Modtaget 500 point
Dato : 19-02-04 17:20

hej du

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 19-02-04 18:08

Tak for svaret spacemannn.
Nåååå der var du