/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp mig!!
Fra : JesperKA
Vist : 430 gange
20 point
Dato : 18-02-04 19:10

Hej!
Jeg har virkelig brug for at vide hvor man kan købe filmen "Music of the Heart" med Meryl Streep i hovedrollen. Det skal helst ikke være uden for Københavns Amt.
Jeg har ledt og ledt hele dagen men der er ingen steder der har den og de siger, at de ikke kan bestille den hjem.
Er der nogen der ved hvor jeg kan for fat på den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 19:17

Jeg kan hjælpe dig med lidt flere oplysninger om filmen. Desværre ikke hvor du kan købe den
http://www.cinemazone.dk/movie.asp?id=655&area=1

Kommentar
Fra : JesperKA

Dato : 18-02-04 19:27

Tak skal du ha, men jeg vil virkelig gerne have den film. Den er rigtig god.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 19:29

Prøv at søge videre fra siden.
Evt. ved navne - skuespillere - instruktører osv.
Du kan være heldig

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 18-02-04 20:25

COM/EXEC/OBIDOS/TG/DETAIL/-/B00003CWUI

her er filmen liggende
god fornøjelse

ib ps. filmen er fra 1999

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 30 point
Dato : 18-02-04 20:31

eller åbn dette link www.amazon.com der findes den

hilsen ib

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:37

Jeg tror ikke Amazon ligger i København?

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 18-02-04 20:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:42

Det er vist heller ikke i København?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:43

Hovsa - Det var det.

Kommentar
Fra : JesperKA

Dato : 18-02-04 21:00

Jeg skal ha' den med danske undertekster. Er god til engelsk men ikke mester!!

Kommentar
Fra : JesperKA

Dato : 18-02-04 21:00

Tak til jer alle sammen.

Godkendelse af svar
Fra : JesperKA

Dato : 18-02-04 21:10

Tak for svaret ib2650.
Men siden vil ikke åbne op. Er det en dansk side? Og ved du om der er danske undertekster?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 21:20

Jeg kan fortælle dig at amazon udgaven er US-CAN og kan ikke bruges i eropa medmindre din maskine kan stilles om
Uanset dette er den engelsk også

Kommentar
Fra : babee

Dato : 18-02-04 21:44

hejsa
i blockbuster kan den lejes og så kan du jo sætte to videoer sammen og optage den over eller hører om de kan bestille den hjem til dig

du kan selv kigge på www.blockbuster.dk og så under søg

hilsen babee

Kommentar
Fra : JesperKA

Dato : 18-02-04 22:26

Hej Babee
Jeg har været i Blockbuster i den by hvor jeg bor og de har den ikke. Hverken på dvd eller vhs. Der er laaaaaangt til den næste Blockbuster men jeg kunne jo bare ringe til dem og høre om de har den.

Men tak for hjælpen.

Hilsen
Jesper