/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
UNDSKYLD TIL ALLE
Fra : Mordex
Vist : 376 gange
15 point
Dato : 18-02-04 14:23

Jeg har lige fundet ud af at mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6647 , ikke var verdens bedste

Jeg undrede mig over at mit "tip" kun blev bedømt til 0,8 stjerner, men nu kan jeg se at det var
mig der var og en

Jeg var 10000000000000000000000000 procent sikker på at man fik 10 point hver gang man var så heldig at få lov til at bedømme et tip. MEN, MEN, MEN, jeg har lige fundet ud af at bedømmelse nummer 2 ikke tæller med, og at man ikke får point for det. Jeg har set forkert. Meget forkert. Faktisk har jeg set noget, der ikke var der.

Næste gang jeg skriver et tip (der går nok 100år), og det er noget værre lort, så må I lige sige til. Det var ikke meningen at være dum.

I burde give mig en på for mit ubrugeligt tip.

Sorry igen.

Venlig Hilsen
Mordex.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 18-02-04 14:25

Det har du jo skrevet en gang ???

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 18-02-04 14:25

Det har du jo skrevet en gang ???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:26

?????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:28

Ja, og det er endnu bedre at du skriver det to gange *GGGGG*

Nej....jeg vil bare sikre mig at alle ser det.
De sidste 25 spørgsmål er skrevet efter kl. 11.40. Så er det ikke sikkert at dem der er kommet på efter kl. 11.40 har set min undskyldning.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-02-04 14:28

Har vi gang i dette her igen????

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 25 point
Dato : 18-02-04 14:29

Nå men det gør da ikke noget

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:30

Så er det da for helvede ikke værre. Er du bange for ikke at få opmærksomhed nok eller er du bange for at ingen vil lege med dig mere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 14:32

Lad os nu lege lidt.....

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-02-04 14:35

hvorfor ikke bruge denne spalte til lidt mere intressante ting?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:41

>>skingur Jeg kan og vil da godt lukke nu, hvis det genere dig så meget. Men hvad så hvis der er nogen, der senere kommer med hentydninger til at Mordex, nå ja det er ham den dumme med det ubrugeli tip. Og de ikke har læst min undskyldning? Vil det så være i orden at jeg henviser til dig for at de kan få forklaret hvorfor de ikke behøver at kalde mig dum?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:42

Der mangler lige et g i ubrugelig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:43

Det må du sådan set selv om. Det virker bare så se-mig agtigt at blive VED med at hænge sig i bagateller i stedet for randers reb.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:45

Så lukker jeg nu.
Det var sgu ikke meningen at det skulle se ud på den måde.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 14:49

Mordex du er sgu spøjs og det med at blive set som Skingur tumler rundt i.....Hmm..det er der vist flere end Mordex der kan beskyldes for Ja ja osse Frida*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:54

Skal jeg så skrive det samme 3. gang?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:54

Nej. Det var bare en joke.
2 gange er vist mere end hvad folk kan tage (skingur) *GG*

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 14:59

Ja man ska' passe på ska' man

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 16:14

OK - Mordex