/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hvae Vagnsine ??? !!!
Fra : Sunowich
Vist : 689 gange
2 point
Dato : 18-02-04 13:31

Tager du C i alfabetet næste gang ???

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 13:33

Skal jeg da det ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 13:35

Det er da godt klaret. 23 tip ud af 25 mulige på seneste 25.

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 13:37

Så må jeg jo bare håbe, at I kan bruge nogle af mine tips

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 13:40

Dit tip om at støtte hospitalsklovnene gav jeg *****.

Accepteret svar
Fra : Vagnsine

Modtaget 12 point
Dato : 18-02-04 13:46

Tak Ans. Vi har selv haft en datter på sygehuset i 9 måneder, så vi ved hvor vigtigt det er med sådanne ting til børnene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-04 13:58

Fint Vagnsine, men noget af det kunne snildt være samlet lidt, ellers kan man ligeså godt omdøbe tips til: Gode råd fra Vagnsine!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:00

men du _kunne_ måske samle dine tips, så der ikke er 10 tips, der næsten omhandler det samme. Du behøver ikke lave et tip, hver gang du falder over et nyt link. Saml dem hellere, så der er 10 gode links i samme tip. Tippene når på den måde at stå i meget længere tid under "seneste 25", så andre rent faktisk kan nå at se dem. Med det tempo du har på, forsvinder de jo med det samme.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:01

*gg* 3773... to sjæle osv!

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 14:08

Okay. Så må jeg heller stoppe nu. Ikke flere tips i denne omgang.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-02-04 14:32

Vagnsine velkommen til kandu
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 14:38

Hej Granslam.

Tak for velkomsten. Men beklager, jeg har skrevet til kandu, og bedt dem om at slette min profil. Har ikke lige lyst til at skrive, og så blive overfaldet bagefter.
Håber, at der var nogen, som kunne bruge mine tips.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:39

Men din profil kan ikke slettes og du er sådan set ikke blevet "overfaldet" - du har bare fået et par velmenede råd med i farten. Bliv du bare hængende - her er såmænd hyggeligt nok!

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 14:42

Kan man ikke slette sin profil ? Nå, jeg skrev ellers til kandu og bad dem om det, men det kan være, at det ikke kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:45

nej... du kan vælge aldrig at logge på mere eller at oprette dig under en ny profil, hvis du er bange for at blive husket som "hende der kom med 23 tips på en time"

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 14:48

Ok. Så kan jeg jo ligeså godt blive her. Titlen "hende der kom med 23 tip på 1 time" er der vel heller ikke så mange, der kan prale af *GG*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-04 14:48

Bestemt ingen grund til at tage sådan på vej.

Kom du bare med et par tips i ny og næ, men > 25 om dagen er for vildt - specielt når flere af dem er temmelig ens. Som ovenfor nævnt kunne du snildt have kogt det lidt ned.

En god kandu'e kommer med et tip når man føler man har fundet de vises sten

En god kandu'e deltager og forsøger at svare når man kan (og gider)

En god kandu'e lukker pænt efter sig og accepterer en kommentar som svar når der er faldet et plausibelt svar, alternativt når tråden dør.

....og iøvrigt velkommen til kandu, Vagnsine!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-04 14:50

Sidst jeg skældte lidt ud over mange tips, var det vist kun en 7 -8 stykker, såehh lidt rekord har du vist lavet.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 14:50

*gg* nemlig vagnsine!!!

mvh Christina

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-02-04 16:05

her på kandu kan godt få nogle vabale knubs en gang imellem det skal man ikke tage så tungt der er jo mange forskellige mennesker og derfor også mange forskellige meninger. det er såment meget hygelig her på kandu så jeg håber ikke du lader dig slå ud af dette og velkommen igen
mvh Granslam

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 16:16

Velkommen til Kandu......er du da svimmel du har haft travt
Rart med et grineflip*ROTFL*

Frida...

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 18-02-04 20:00

Jeg vil lige komme med et tip der siger spar 2

2243 // claus

Kommentar
Fra : Vagnsine

Dato : 18-02-04 20:02

Ok. Så har jeg også lært de ukendte kandu regler at kende. Tak for velkomsterne. I er åbentbart ikke så slemme alligevel.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-02-04 20:23

Narj, vi er såmænd meget søde (jeg er!!!!!!)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 20:45

vagnsine
Godt at du ikke mistede modet.
Velkommen til.
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 23:36

Tak for svaret Vagnsine.