/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rigtig gamel tip
Fra : laurenzio
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 18-02-04 09:45

Dette http://www.kandu.dk/dk/tip/6665 kan sgu da ikke længere være en "nyhed"

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 18-02-04 09:47

Det er det jo bl.a. for dem der ikke har set det før.

Tippet er afledt af, at der de sidste dage har kørt en tråd om netop den type email applikationer, så det har givetvis relevans

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 09:49

Hmmmm tillader mig at tvivle, kig i historikken og der vil falde tonsvis af incredimailb -info ned i hovedet på dig - skader ikke at tjekke sit tip

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-02-04 09:51

Det er sandt, men som diskussionen har kørt vedr. et andet tip omkring Skype.

Hvis man ikke ved at det man leder efter hedder Incredimail, så nytter det jo ikke at det står i nok så mange søgninger

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 09:53

ok - korrekt, jeg har ikke set omtalte diskution, mente bare at det ikke længere kunne være en nyhed -
god dag
Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 09:54

har du evt. et link til til den tråd??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-02-04 09:56
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 10:00

OK > det var ikke min mening at tage en gl. diskution op igen > hmmmmm hvem sagde kig i historikken??? sry

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-02-04 10:01

Der kan du bare se

Søgningen er jo fin HVIS man ved hvad man kigger efter, det fede ved denne side er jo netop at man kan få hjælp fra villige brugere selv om man ikke har den fjerneste ide om hvad det er man mangler

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 10:06

Det er rigtigt. Jeg gætter immervæk på, at de fleste kender en søge funktion på en side - novice eller ej........
Feks. INDEN man skriver et tip, kan man jo bruge søgefunktionen........

Godkendelse af svar
Fra : laurenzio

Dato : 19-02-04 10:13

Tak for svaret Better_Performance.