/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Mere om SexStarZ cd
Fra : SubZero69
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 18-02-04 09:16

Jeg så et tidligere indlæg om hvorvidt ophavsretten blev brudt, hvis man distribuerede cd'en uden om producenten. Altsa jeg ved ikke om det er lovligt, men Folketingspolitiker Kamal Qureshi har lagt et link på sin hjemmeside så man kan downloade den. Hmm er det lovligt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 09:42

Det der link i dit tip er lukket mvh sune

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 18-02-04 10:26

Subzero69: tjek lige om tingene virker først !!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 10:35

Det er sikkert fordi det er ulovligt, at det link nu er lukket.

Kommentar
Fra : 11petersen

Dato : 18-02-04 12:32

det er ulovlig at bruge end til vidre fordi mange ikke synes at den skal ud på skolerne
men der bliver diskuteret om den skal ud igen..........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 12:38

Kamal har netop i radioavisen oplyst at han har lukket sit link, da det blev for dyrt for SF at have det liggende. Der var for mange, der downloadede.
Det blev ligeledes oplyst at man på nuværende tidspunkt ikke vidste hvem, der havde rettighederne til CD'en.
CD'en bliver uddelt gratis af skoleelever på Rådhuspladsen. Brændte skiver, men der vil ikke blive lagt sag an mod dem.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 12:41
Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 18-02-04 18:58

Linket virkede da jeg postede det.

Nu arbejder jeg som lærervikar. Vil det være lovligt for mig at bruge det?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-04 19:42

Jeg tror at du skal have tilladelse af inspektøren. Så snak med ham om det før du bruger cd'en.
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 19-02-04 07:56

Tak for svaret ans.