/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Soloen til Langebro.
Fra : zupermig
Vist : 891 gange
207 point
Dato : 17-02-04 21:10

Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-04 21:52

Hej.
Jeg håber det er denne du mener.

Da jeg gik ud over Langebro
en tidlig mandag morgen
da så jeg en der stod og græd.
Hvis du tør - så kom med mig.

Jeg gik forbi dæmonernes port
ud for Kofoeds Skole
der stod en flok og drak sig ihjel.
Hvis du tør - så kom med mig.

Jeg mødte en der gik rundt med "Vågn Op"
hun var Jehovas vidne
hun råbte: Jorden går under idag.
Hvis du tør - så kom med mig.

Jeg så en kvinde der løb efter sin mand
hun havde så skønne øjne
hun råbte: Hey, du har stjålet mit liv.
Hvis du tør - så kom med mig.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 22:01

Det sku da en tekst og ikke en solo Jeg kan nynne den *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 22:05

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/g/gasolin/langebro_crd.htm Her er tabs til den men ikke lie soloen jeg leder videre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 22:16

Og så lige det her måske mvh Sune http://users.cybercity.dk/~bbl4674/danish_chords.htm

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-04 22:56

Vi må tilhøre forskellige tidsaldre, for mig er en solo en tekst, men jeg nærmer mig også betegnelsen "bessefar" så må man vel være ved at blive gammel.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-04 23:01

Men hvis du mener taps kan jeg ikke finde nogen på ovennævnte sider, og måske er det en helt forkert sang??????????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 23:32

Elleby det der med tidsaldre jeg ve sku ikke jeg fylder snart 49 og du ?? Men en tekst er sku da en tekst og en guitarsolo er en solo Nå *SS*Og så lige Supermig er det noget du kan bruge???? Mvh sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-04 23:52

Der står da ikke noget om at det skulle være en guitarsolo, eller trænger jeg også til nye briller, ak,ja.

Kommentar
Fra : michellearrouas

Dato : 21-02-04 14:20

Det er en guitarsolo jeg leder efter. Og jeg har ikke lige fundet den endnu...

Lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:53

Skal du ikke snart lukke dette spørgsmål ?
Mvh Sune