/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Vedr. Kandu.
Fra : scooter
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 15-04-02 08:05

Hej. Jeg stillede et spørgsmål for et stykke tid siden og har ikke fået svar direkte endnu fordi det var et spørgsmål man ikke måtte svare på i Kandu det er også ok nu lyder mit spørgsmål så kan jeg ikke skrive personligt eller direkte til den der svarede på mit spørgsmål.(dk) Han har ikke lagt e-mail adr. eller noget andet sådan jeg kan få fat på ham. Kan jeg finde et sted i Kandu hvor jeg kan skrive til ham direkte i så fald hvordan. Håber du ser dette dk for jeg er meget intereseret. Min e-mail adr. er hmj-scooter@gvdnet.dk

MVH. SCOT.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-02 08:47

Hej Scot!

Nej man er anonym! Medmindre man selv oplyser andet e-mail eller tlf.nr. m.v.

En evt. mulighed er at e-maile direkte til Kandu og der spørge om videre oplysninger!

Du kan da også prøve at stille spørgsmålet med hans navn her i gruppen.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-04-02 21:45

Skrive til kandu kan man godt opgive, de besvarer intet som man sender til dem.. (faktisk relevante spørgsmål)
Og der er INGEN måde ellers at kontakte dem på...
Så det tror jeg godt du kan opgive på forhånd, med mindre personen selv udleverer sin email her ???

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 05-05-02 21:52

Hej

Der er nu faktisk en anden måde at kontakte KANDU på,---men lad nu det ligge.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-05-02 01:28

Hej Parkenss m.fl.!

Du mener vel, at der nu er oprettet en ny gruppe (Dette kunne jeg jo ikke skrive som svar den 15.04.02, jeg er jo ikke ansat hos Kandu eller har noget direkte med dem at gøre) eller hvad?

Parkenss - lad os høre hvad du mener?

For god ordens skyld har jeg efterfølgende indsat mit tidlige tip om ny gruppe hos kandu.

KANDU har lige lavet en ny gruppe der hedder "Kandu.dk"

Da mit spørgsmål blev flyttet, og der jævnligt kommer nye kommentarer havde jeg nemt ved at finde den nye gruppe. Men her er en genvej til den nye gruppe:

http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

Elllers kan man finde gruppen ved at gå til hovedsiden og under "Visning" vælge "Vis alle emner" - derfter bliver alle emnerne vist i alfabetisk orden.

Jeg er sikker på at KANDU nok snarest gør det nemmere at finde gruppen.

KANDU kunne jo starte med at leve en genvej under punktet "Kontakt kandu.dk", det kan jo oså være de sender en e-mail.

Mvh
Bjarne H