/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
ønske om lejer bolig.
Fra : klink34
Vist : 690 gange
10 point
Dato : 17-02-04 17:30

Hej.
jeg er meget intresseret i at få hjælp til hvor jeg skal henvende mig eller hvor jeg skal søge på nettet for at finde boliger til leje,da jeg ikke har kunne finde noget,er der nogen der kan hjælpe mig med det vil jeg blive rigtig glad,på forhånd tak.
mvh karin jensen.
karin jensen69@mail.dk

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 17:44

Hvor søger du

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-04 18:17

prøv bynet!!!! der er alle de lokale udlejer listet http://www.bynet.dk du skal bare vælge den by du (skal) finde et lejemål i !!!! kan desværre ikke finde et mere nøjaktigt link da jeg ikke ved hvor det er du søger !!! men kig på dette eks. http://www.naestved.dk/Internet/Borger/Boligen/Lejeboliger/Boligselskaber%20i%20N%C6stved.aspx

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 17-02-04 18:17

jeg søger lejebolig gerne hus eller lille ejndom i nærheden af Suldrup/Sønderrup/Års.
men ved ikke hvor jeg skal lede er der nogle steder på nettet der annonceres med lejer boliger??
lejlighed har ingen interesse og de små aviser har jeg gennem søgt,håber nogen kan hjælpe mig på forhånd tak.
mvh Karin

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 17-02-04 18:19

Tak for svaret bokke31.