/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Opslagstavler????
Fra : maya123
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 15-04-02 07:29

Hejsa
Jeg søger en "skabelon" eller lign til en GRATIS OPSLAGSTAVLE, til feks, en
hjemmeside, jeg er ikke god til HTML koder, så det skal være let at lave, ligesom
når en gæstebog eller lign. hvor rammerne er lavet i forvejen....
Findes det og hvor ????? gerne flere valgmuligheder, hvis det kan lade sig gøre....
Hav en god dag og venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 15-04-02 10:57

Det du skal lede efter er 'guestbooks' ...prøv f.eks. http://javascript.internet.com

MEN det du har gang i kan måske slet ikke lade sig gøre, tjen med supporten der hvor du har dit webhotel....for du skal have en mulighed for noget ASP/PHP eller FPserverextensions, for at du kan gemme det som folk skriver...

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 15-04-02 11:15

Din hjemmeside udbyder skal stadivæk tillade at du kan lave scripts og gemme data fra 'anonyme' på webserveren(eller i en databasen), så al verdens programmer kan ikke hjælpe dig hvis han ikke tillader du 'scripter'.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 15-04-02 19:52

Kære Maya123

Jeg vil nu ikke bare tage itgrafen's (dorthe) som en løsning, hun henviser kun til et program, men kommer absolut ikke med en løsning, så gem dine point til du får en brugbar løsning...

Mht. til guestbook er det rigtigt som dimmerdk skriver... Jeg ville derfor hvis jeg var dig tage kontakt til din udbyder og se hvad de siger og tilbyder....ER dette ikke ok, findes der den løsning, at du kan hoste den gratis hos...

Jeg har kigget mig lidt omkring, og det jeg indtil videre har fundet ud af burde løse dit problem... Kig på nedenstående adresse :

http://www.freeservers.com/

De hoster gratis hjemmesider og der er også adgang til guestbook (gæstebog), som du efterlyser.....

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 16-04-02 06:14

Kære alle tak for svarerene
Det er hverken en hjemmeside eller en gæstebog jeg søger, det fremgår vist også af
mit spørgsmål, ( eller) *GGGG* sorry
Det er nok nærmest en art message boards, i en gæstebog, er det jo kun til den der
"ejer" gæstebogen, jeg forestiller mig at gæsterne indbyrdes kan udveksle ideer og
købe, sælge ting hos hinanden, måske lidt som her Jeg har set det før, for flere
år tilbage, men nu kan jeg ikke huske hvor *GGGG*
Mange hilsner og hav en god dag fra maya123

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 16-04-02 09:39

Tak for svaret zonker. Tog dit, da du var så venlig *GGGG*
Fandt selv svaret på www.freebieweb.dk de har lige det jeg skal bruge, sådan
kan det jo gå hilsen maya123

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-04-02 18:01

taaaaaaaaaaak