/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Irriterende mappe
Fra : sidal26
Vist : 283 gange
25 point
Dato : 17-02-04 14:08

Jeg har fået en mappe der ligger sig under "mine dokumenter". Jeg sletter den hver dag, men så snart jeg starter PC'en op igen er mappen tilbage. Jeg har kørt virusscan og brugt spybot men intet hjælper.
Hvordan fjerner jeg mappen permanent eller hvordan ser jeg hvilket program der laver mappen

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-02-04 14:12

Hvad hedder mappen ?

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 14:15

Undskyld. Jeg glemte en vigtig ting.

Mappen hedder "mine Ebooks" og der bliver aldrig placeret noget i den

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-04 14:21

Jeg har også den mappe, den ligger i xp.
Den er da ikke i vejen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:28

Den slags mapper vil du få flere af alt efter hvilke programmer du installerer.
Lad dem ligge de hører til programmerne.
De bliver muligvis aldrig brugt da du har valgt en anden placering af filerne men programmerne laver dem alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:31

Ps.
Så vidt jeg erindrer hører mappen til eWire og dine mail derfra bliver gemt i den mappe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-04 14:31

Hvis du har messenger får du flere mapper, til meddelelser.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 14:33

jeg har ikke Ewire

Teil> vil det sige at mappen hører til messenger?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-04 14:35

ebooks hører ikke til messenger, jeg husker ikke lige hvor ebooks hører til.
ewire har jeg heller ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:35

Så har du eBoks eller ePost Som sagt kan jeg ikke lige erindre hvor den hører til (men lad den være)

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 14:37

Den nemme løsning er at lade den være. HVis jeg vil have den væk, hvad gør jeg så.

Jeg har heller ikke eBoks eller ePost, hvis det er programmer

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 35 point
Dato : 17-02-04 14:40

Den hedder My Ebooks, og er oprettet af Adobe Acrobat Reader, og bliver oprettet hver gang Adobe Acrobat Reader starter.
Hvis du vil af med den permanent: Browse til x:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\plug_ins. Eller søg efter den, i søg.
Fjern filen Ebook.api
Færdig.
Du vil ikke få My Ebooks mere, jeg har testet det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-02-04 14:41

Gør den usynlig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:43

Du har et program der har oprettet biblioteket det ligger fast.
Har du tidligere haft nogle af disse e... programmer ligger der måske stadig rester af din registrering tilbage.
Prøv at slette alle cookies (hvis du absolut vil af med den) og rens dine registreringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:45

Bravo Palle - nu vågnede min erindring også.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 14:47

Jeg tror absolut PalleHansen er på rette spor. Nu sletter jeg filen og genstarter, så får vi se

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 17-02-04 14:52

Tak for svaret pallebhansen. Det var præcis det der skulle til

Til alle jer andre. Mange tak for hjælpen og tiden i brugte på det, men da Palle kom med svaret på at fjerne den får han pointene

Hilsen sidal

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 14:55

Sådan skal det også være.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-02-04 15:23

My Ebooks,er en standart mappe,hvor du kan gemme dine elektroniske bøger
som du henter fra nettet,dit elktroniske bog/bibiliotek,vis du gider at læse bøger på din pc.
Manse9933