/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan jeg ændre min Hotmail...
Fra : Bragesvej
Vist : 3017 gange
10 point
Dato : 17-02-04 12:43

Kan jeg ændre den mailadresse (Det er en Hotmail) jeg har tilknyttet min Msn Messenger?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-04 12:45

Ja, der findes vejledning på siden.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 17-02-04 12:49

Det trot jeg uden at have kigget nærmere efter IKKE at man kan.
Men prøv under options.

(Ved godt du ikke kan bruge mit indlæg til særligt meget når jeg som sagt ikke ved det, men jeg vil alligevel gerne følge med i tråden, for selv at få et svar uden at skulle undersøge det nærmere selv. Dovenskaben længe leve

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-04 12:51

Jeg gider heller ikke undersøge sagen nærmere.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-02-04 12:52

Nix0n kan du ikke.. Men du kan altid oprette en ny..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-02-04 12:53

Og så bare lave dit navn om på din msn til f.eks: Jeg har nyt mail: XXXXXXX@XXXX.XX

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 17-02-04 13:33

det kan du hvis du trykker din kode ind forkert to gang hvis du altså går ind på hotmail.dk og trykker på at du ville tjekke mail og skriver koden to gange forkert ikk efterhinden og så tryk på du har glemt din adgangs kode og så skriv dit kodeord så kan du skife kode email adresse og alt alt muligt andet det er rigtig godt.

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-04 13:47

Ja du kan ændre dit password - Men du kan ikke ændre din email adresse... og jeg syntes at kunne læse det er det han vil

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-02-04 11:02

Tak for svaret Zerg911.