/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skift af motor lejer i en bil der har kø~
Fra : Bragesvej
Vist : 1027 gange
10 point
Dato : 17-02-04 08:07

Jeg mener ikke at min bil skal have lejeren i motoren skiftet, men hvis hvad koster sådan noget?

Opel Astra 1,4i 95 133000km.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 08:41

Ja det er sku dyrt da det jo sån set er en hovedreperation med motoren ud og sån men det sku da ikke allerede være nødvendigt Men jeg vil da anslå et sted mellem 10-15000 på et auto værksted med garanti på Mvh Sune

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-02-04 10:01

Man behøver ikke tage motoren ud, men det er en dyr omgang.

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 17-02-04 13:51

du kan finde det på dba.dk det er sq billigt på dba.dk du kan finde det brugt/nyt

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 10 point
Dato : 17-02-04 16:10

Har du prøvet med en lidt tykkere olie, det kan godt være det kan gøre at din olie lampe slukker hurtiger.
Er det ellers ander grunde til du vil skift dem???

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-02-04 11:05

Nope jeg vil ikke skifte dem, men bare nysgerig hvad det ville koste

Kan en tykker olie for olie lampen til at slukke hurtiger, for sjovt er det efter de har skiftet olien til 5/40 så er det med lampen sket, og er olien ikke lige lovlig tynd efter bilens alder og km? vil det hjælpe at skifte til en tykker olie feks 10/40,
mente bare der ville gå længer tid før den ville skabe tryk med en tykker olie?

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-02-04 10:32

Tak for svaret geu.