/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Om at fjerne blokering fra vedhæftede fi~
Fra : baker.mc
Vist : 1130 gange
50 point
Dato : 17-02-04 01:28

Jeg har fået installeret office Xp 2003 men kan som den tidliger version ike få lov til at modtage exe filer. med OXP kunne jeg bruge tweak til at omgås det men hvordan skal jeg lige få det gjort med denne version.

//Baker.mc

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-04 01:43

Dette har næsten lige været oppe som spørgsmål her på kandu.dk se besvarelsen her
http://www.kandu.dk/dk/spg/32802

//bentjuul

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 17-02-04 10:35

jeg går ud fra at du mener outlook express?
for at fjerne blokeringen der skal du gå ind i funktioner-> indstillinger-> sikkerhed -> fjern fluebenet som siger tillad ikke at modtage filer
håber det var det du mente?
mvh Brommi

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-04 12:16
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-04 12:21

Her linket til microsoft, det omhandler ganske vist outlook 2002, men fremgangsmåden er den samme for outlook 2003. Ændringerne skal foretages i registreringsdatabasen, så vær forsigtig.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;290497

Brommi > baker.mc skriver at han har fået installeret Office 2003 og her skal man via registreringsdatabase for at kunne se eller tilføje vedhæftede filer.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : baker.mc

Dato : 27-02-04 01:23

Tak for svaret catbody.