/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win2k vil ikke åbne .htm
Fra : plb
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 16-02-04 19:42

Hej

Når jeg vil til at lave noget på min hjemmeside skal jeg selvfølgelige ind på det .htm som siden er lavet i, men når jeg vil åbne det så siger min pc "explore has generated erros" og jeg kan ikke få den åben på nogen anden måde...
Har brug for hjælp!!
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 16-02-04 19:53

hvad hedder siden og hvilken server ligger den på... det kan jo være at .htm ikke er default side på webserveren...

Mvh
Bas

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 19:58

Der er ikke noget problem på serveren, men på min pc... Det er på min pc den ikke gider at åbne .htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 20:00

Har du opdateret med de seneste rettelser?
Du fremstiller det lidt som om det er din egen hjemmeside der er problemet, men det er vel alle.

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 16-02-04 20:03

det kan jo være mange ting, men skriv evt sidens navn så kan vi andre jo se om det er en scriptfejl eller hvad der gør det...:)

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 20:05

undskyld min formulering. det er selvfølgelig alle .htm documenter der bliver lavet fejl med, men jeg har ikke andre .htm documenter på min pc så det var grunden til jeg brugte det som eksempel.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 20:13

Hvad med Internettet, ja undskyld, men du er lidt diffus

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 20:26

nejnej... det er min pc der ikke vil åbne documenter der ender på .htm selve den filtype vil min pc ikke åbne... når man klikker på en fil der ender på .htm skriver min pc "explore has generatede erros" og undskyld for min upræcished.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-04 20:36

Du skal ikke undskylde det er bare lidt bredt.
Det første jeg tænker på er om IE er valgt til standard browser, Funktioner internetindstilinger programmer ?
Der kan jo være sket en fejl i en systemfil. Du kunne sætte din Win2k inst. cd i drevet og skrive sfc /scannow i Kør så vil dine filer blive tjekket.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 20:38

Jeg tror ikke meget på den, men du kunne jo for god ordens skyld prøve Kontrolpanel Mappeindstillinger Filtyper, og så tjek hvad htm/html er associeret med

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 21:42

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 21:43

Fandt du problemet?
Det er jo rart med lidt feedback.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 21:46

jaja jeg gjorde som du sagde og puttede min win2k cd i og skrev sfc /scannow i kør og efter det virkede det bare...
det er sgu dejligt. Tak for hjælpen