/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
office 2000 er død
Fra : freddiemercury
Vist : 324 gange
100 point
Dato : 16-02-04 17:26

hej jeg har formateret min pc og geninstalleret win 2000 opdateret den fra winupdate
og så til sidst installeret office 2000 men det kan den ikke der er noget galt med en cab fil, er det fordi jeg skulle have installeret office 2000 inden jeg opdaterde fra nettet ? hvordan får jeg det til at virke uden at skulle formatere igen : ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 17:34

Cab filer er komprimerede installationsfiler så mon ikke det er et svigt under installationen af Office, måske en fejl på cd'en. Kopier evt indholdet af cd til harddik og installer derfra da det ikk ekræver så meget.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-02-04 17:44

hej bjarneD
det har måske ikke noget at gøre med at jeg har installeret office efter jeg har
opdateret alt fra winupdate ?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-02-04 17:51

har intet med dine updates at gøre (skulle snarere forbedre det hele).

Hvad er det for en *.cab fil der er beskadiget ??

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-02-04 17:55

den hedder 1.cab

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 18:05

enig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 18:10
Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-04 18:11

Se bort fra at linket beskriver Office XP, meningen er god nok.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-02-04 18:56

hej bjarneD
tak for ulejligheden jeg har fundet ud af det
det var som jeg sagde først jeg har slettet alle opdateringer og så virker det så
nu er det bare at opdatere igen

tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-02-04 18:57

Tak for svaret BjarneD.