/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotelbooking Mallorca eller Verden ?
Fra : hifreak
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 16-02-04 16:02

Det er jo ved at være tid til at bestille sin sommerferie, og har prøvet at finde nogle steder at booke et hotel og så prøve at spare lidt penge ved at booke hotel og fly hver for sig. Jeg har været inde på masser af sider med hoteller til europa og uden for europa, men er der en god og billig side hvor man kan kan bestille hoteller til hele verden ? Jeg er lidt forvirret på grund af de mange sider der er at vælge i mellem så kan godt bruge lidt hjælp hvis nogen kan hjælpe (-: måske er der en der har noget erfaring med hotel onlinebooking ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 16:05
Kommentar
Fra : qfha

Dato : 16-02-04 17:05

Jeg tror ikke (men jeg skal gerne lade mig belære), at der findes en samlet online booking for hoteller. De som findes er gerne samarbejdsparter.

Selv bruger jeg gerne denne kæde, som findes mange steder, leverer et godt produkt og er billigt. (og jeg får ikke procenter).

http://www.accorhotels.com/accorhotels/index.html

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 16-02-04 17:23

OK jeg vil da lige prøve at checke de links, synes bare det er en ren jungle, men i får foreløblig tak (:

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 16-02-04 17:33

hejsa!
Prøv Mr. jet.
hilsen La.

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 16-02-04 17:42

Nu har jeg prøvet Mr Jet og de 2 andre links, men synes ikke prisen er speciel lav og udbudet varierer, hvis man tager "Mallorca" som eksempel i juli måned. Er der nogen der har andre tips ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 19:37

Prisen på Mallorca i juli måned er pr. definition ikke lav.. det er HØJSÆSON og det kan ses på priserne, hvor meget forventer du at bruge pr. overnatning?

Hvis det er fordi du sammenligner med priserne på de forskellige rejseselskaber skal du vide at deres fortjeneste på overnatningen er minimal

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 16-02-04 21:58

Hej

Ja jeg har prøvet at sammenlinge priser, men det kan være at der bare ikke er så mange penge at spare så, det var jeg bare ikke klar over da jeg troede, man kunne hente lidt ved at bestille fly og hotel for sig, men det er måske billigere når det ikke er højsæson?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 22:07

Hotellernes priser ændrer sig -naturligvis- i forhold til hvor mange turister de forventer.

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 16-02-04 22:14

Ja det har du selvfølgelig ret i så er blevet så meget klogere, jeg tror det generelt er noget dyrere at rejse til Spanien i forhold til andre steder i Europa, da jeg har kigget lidt på andre europæsike destinationer fra de forskellige rejseselskaber..

Kommentar
Fra : nettesber

Dato : 24-02-04 21:06

Generelt er det ikke billigere at booke fly og hotel for sig.
Rejsebureauerne har oftest lavere priser end menig mand - på både fly og hotel. De har lavere kontraktpriser, da de bestiller i større mængder.
Du skal huske at lave sammenligningen på samme hotelkategori, flyselskab og periode.......og du vil som regel ende dyrere ud ved selv at arrangere!
Har selv prøvet at checke en pris på nøjagtigt samme hotel som et rejsebureau havde til salg...og endte ud 300,- dyrere pr. uge.....og rutebilletter er som oftest meget dyrere end charter.