/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
eg er blevet anmeldt for spamning.
Fra : Hemmingsen69
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 16-02-04 13:57

Jeg har skrevet 4 beskeder på et bord hvor der står "jeg elsker at måle" 177 gange. Ejeren af boardet har fået min IP og navn + adresse og har anmeldt det til Telia som er min udbyder. Kan der ske noget?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-02-04 14:01

hvorfor har du gjort det ??
det var da noget underligt noget at gøre , ville du også gøre det her på kandu ??
men jeg tror ikke der sker andet end at du får en advarsel + evt banned fra boardet

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 14:09

Hemmingsen69
Det var dog en underlig form for "humor". Gid Telia klipper din internet forbindelse .. for al tid !
/PG

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 16-02-04 14:09

hvis du har gjort det 4 gange kan der ik´ ske noget

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 14:11

157359
4 beskedder x 177 gange = 708
/PG

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 14:13

Hvad med at kontakte ejeren af boardet og få givet en uforbeholden undskyldning og så håbe på at der ikke sker mere end technet skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 14:20

Tjae.. hvis man ikke opfører sig 'ordentligt', får man ballade

Den normale procedure ville være at 'flame' dig. Altså udelukke dig eller dit 'nick' fra at bruge boardet.

I mine ørebollesnegle lyder det som I har en personlig vendetta igang : Dig og boardet's indehaver og det vil jeg slet slet ikke blande mig i, da jeg ikke kender noget til baggrunden.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-04 15:54

Telia sender sikkert et advarselsbrev til dig og så sker der sikkert ikke mere ved det. I ekstreme tilfælde kan de opsige deres aftale med dig. Det står i betingelserne at de kan...!
Men skriv da til ejeren af det board og undskyld.
Iøvrigt synes jeg at det er en meget ukorrekt og forkert opførsel af dig og jeg håber du har lært af det
mvh Brommi

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 16-02-04 18:33

Ro på... det er ik mig.. der var en af mine venner der spurgte om jeg ik gad at spørger herinde på Kandu..

Synes og selv det er skummelt at gøre.. :)

Så lad vær at skriv om at det var dumt gjort osv..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 18:46

Hemmingsen69 -> Dét kunne du da bare have skrevet istedet for :

Citat
Jeg har skrevet 4 beskeder på et bord ....

Som man reder, ligger man...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 18:46

Hemmingsen69
Det jo var lidt svært at se det ikke er dig når du bruger "jeg" form. Men som jeg tidligere skrev er det ikke for meget at give ejeren af boardet en undskyldning, og så kan der vist ikke koges mere suppe på spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 16-02-04 23:22

Tak for svaret Brommi.