/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort drivere
Fra : Steffansteffan
Vist : 513 gange
37 point
Dato : 16-02-04 12:35

Hejsa

Mit grafikkort fuckede helt op igår. Jeg for hele tiden den fejl under enhedshåndtering:

Se her:
http://www.web-grafik.dk/grafikkort.JPG

Jeg har prøvet at fjerne og installere drivere flere gange men den kommer bare igen. Også de nyeste

Hvad kan problemet være?

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-02-04 12:43

Hvilken driver bruger du? jeg vil anbefale dig Detonator som er meget bedre end den originale www.nvivia.com

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-02-04 12:44
Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 47 point
Dato : 16-02-04 12:44

Som du selv siger....."fuckede op" - det er nok problemet.

Prøv dette:

1) Fjern driverne
2) Fjern hardwaren (Add/Remove Hardware)
3) Boot maskinen (hard boot) der skal være helt slukket.
4) Maskinen finder selv hardwaren (grafikkortet)
5) Installér de rigtige drivere...
6) Nu burde det virke.

Det er som regel ikke nok med afinstallation og geninstallation af drivere når grafikken går i smadder...

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 16-02-04 12:45

Jeg bruger den orginale
53.03_winxp2k_international_whql

Hvor kan jeg downloade de Detonator fra?

/Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 16-02-04 12:54

hej berpox

hvad mener du med:
Boot maskinen (hard boot) der skal være helt slukket.???

/Steffan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-02-04 13:24

Du kan downloade detonator fra www.nvidia.com ,detonator gir ca 10-20% mere ydelse

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-02-04 16:52

Cold Boot = Hard Boot = maskine helt slukket - dvs. afbrudt ved vægkontakten.
Warm Boot = Soft Boot = CTRL+ALT+DEL .... den kender du sikkert

Hvis ikke maskinen vil finde dit grafikkort på denne måde, så er næste trin helt at pille grafikkortet ud og så montere det igen. Hvis du vælger dette, så skal du lade kortet ligge nogle minutter så kondensatorerne aflader.

Den kur plejer at hjælpe - det har ihverttilfælde været kuren adskillige gange de sidste 12 år når grafikken har strejket på adskillige PC'er....

mvh Berpox

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 16-02-04 17:10

hvad mener du med "orginale" fra nvidia nvidia kaldte deres drivere for detonator og har gjordt det længe nu hedder de forcewave de drivere du tænker på er enten starstorm eller omega drivere og de kan hentes på
www.guru3d.com
www.omegacorner.com

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan