/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu.dk kører jo perfekt nu!!!
Fra : Patriar
Vist : 431 gange
1 point
Dato : 16-02-04 11:19

Her er der et positivt indslag om kandu.dk for en gangs skyld

Har i lagt mærke til at det kører meget bedre, og ikke går ned, eller er hundreder af år om det hele mere???

Hos mig kører det mindst lige så godt som f.eks eksperten.dk

Genialt sted det her

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-02-04 11:20

1 gang skal jo være den første

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 1 point
Dato : 16-02-04 13:03

Jeg har aldrig haft problemmer med kandu.dk, jeg synes det er en fed side med et genialt koncept

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-02-04 13:07

Det tog mig en lille time inden jeg kunne komme igennem til Kandu og se hvad det var du havde skrevet.
Og yderligere knap en time for at kunne indsende dette svar.
Jeg kender ikke årsagen, men det er oftest lidt hurtigere.
MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 13:19

Nu har jeg ikke været 'på' om natten, men siden begyndelsen af februar har kandu.dk faktisk kørt problemfrit her

Jeg savner dog stadig der bliver gjort noget ved 'VIS KODE' problemerne : http://kandu.dk/dk/spg/31976

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 15:04

Jeg synes stadig der er problemer med at få hul igennem af og til.
Men jeg opdagede et smuthul (åbner min browser en gang mere).
Den ene er som regel hurtigere end den anden (hvorfor mon det?)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 15:17

refi -> Aner det ikke i dit tilfælde?

Jeg har ofte 3-4 kandu.dk vinduer åbne, men hos mig afhænger hastigheden på de enkelte vinduer kun af, hvor mange kommentarer der er kommet i vinduets tråd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 15:20

Problemerne er vist også mest om natten - men har fået at vide det skyldes at KANDU opdaterer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 20:04

Jeg syntes da også at det kører godt.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 17-02-04 12:42

Tak for svarene alle...