/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvad betyder uret?
Fra : Patriar
Vist : 459 gange
2 point
Dato : 16-02-04 11:12

Når jeg kigger på min historik under enkeltstående abonneringer, er der et ur ud for 2 af af dem. Hvad betyder det?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 12 point
Dato : 16-02-04 11:15

peg på det med din musse pil og der kommer en pop op,med en forklaring

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 16-02-04 11:23

Nårh ja... Det er fordi jeg brugte Mozilla. Der kommer der ikke en pop up.
Men jeg prøvede så med IE, og det virkede jo fint.

Ærgeligt at Mozilla ikke har den funktion. Men det kan så være at den har så meget andet, f.eks at det hele kører hurtigere!

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 16-02-04 11:24

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-02-04 11:29

jeg prøver Avant browser lige nu,den er også hurtigere end IE,har prøvet
Mozilla,men syntes Avant er bedre,indtil nu,bank bank.
Selv Tak
Manse9933

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-04 12:19

Avant Styrer Mvh Sune

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 17-02-04 12:40

ja bortset fra at AVant tror man er retarderet når man starter den op. Den skal altid komme med alle mulige tips, som om man var idiot
Men det kan jo være at jeg bare skal slå funktionen fra, hvis man kan det.

Mozilla er også den eneste af de browsere jeg bruger der rent faktisk husker mit navn og adgangskode, selvom jeg efterlader et flueben i "husk mit navn og adgangskode".

Har i samme problemer??

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 17-02-04 12:41

Manse>>>bank bank???