/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20430
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Internet/mail på Palm Tungsten T2 via SE~
Fra : ulleulle
Vist : 360 gange
350 point
Dato : 16-02-04 10:58

Hej derude!

Jeg har forgæves prøvet at komme på nettet/checke mail på min Palm Tungsten T2 via min Sony Ericsson T610. Jeg har prøvet en masse forskellige opsætninget i Palm'en. Den connecter til T610 (via bluetooth), "sign on" og så nå den når til "handshake", så vil den ikke mere og kommer med en fejlmeddelelse om netværksopsætningen.
Er der nogen derude, som har fået det til at virke? HVORDAN???
Jeg bruger i øvrigt TDC Mobil, hvis det har indflydelse på setup'en....
Jeg glæder mig til løsningen!

Ulle

 
 
Kommentar
Fra : teamprojekt


Dato : 19-02-04 10:46

skift til Sonofon den virker det jeg havde samme problem med TDC men skiftede til Sonofon Selv-henter....og så virkede det .....(ellers kan du ringe til POLLE!!!)

Kommentar
Fra : ulleulle


Dato : 19-02-04 10:56

Fint nok, men jeg er jo bundet et halvt år, idet jeg lige er gået over til et nyt abonnement... Og hvis Sonofon kan, så skal TDC ved Gud også kunne om jeg så skal slæbe dem i retten.

Kommentar
Fra : loffe2002


Dato : 02-03-04 17:16

Nu skal du bare høre.... - Har selv rodet en hel del med andre sage der ligner denne....

du kan forsøge følgende

Først og fremmest skal du vide om dit abo, understøtter gprs, dette kan typisk også ses øverst i højre hjørne hvor du kan se dit net som det grønne og din gprs som det blå!

I din opsætning på skal du få den til at ringe op med *99***1#
hvorefter du går til forbindelser --> datakomm. --> datakonti --> din gprs konto --> rediger --> bruger-id
her kan du se hvilket bruger navn du skal bruge til din forbindelse, og jeg vil tro at passwordet skal være blankt.

prøv dette hvis det ikke virker skulle du måske kontakte TDC for at høre hvad du kan gøre!


Annuller spørgsmålet
Fra : ulleulle


Dato : 27-04-06 21:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177424
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407903
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste