/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
webside...
Fra : Hended
Vist : 417 gange
1 point
Dato : 16-02-04 09:00

Jeg har set en reklame på en website hvor den sådan set gik ud over det hele...
Altså vis den var her på kandu ville den nærmest gå rundt oven på siden...

Hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 16-02-04 09:33

prøv at se i "Vis Kilde"

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 16-02-04 14:10

Hvordan gør man hvad?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 16-02-04 14:14

kan du komme med et eksempel???? altså hvilken side er det på? så kan jeg kopiere koden til dig

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 16-02-04 20:27

Du klikker i [Vis] i toppen af explore og så er der et sted der hedder [Kilde] så får du den site du er på vist i html. Hvis du ellers kan html få du nu 'næsten' alt at vide om hvordan siden er skabt. V.H. haeggelin

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 17-02-04 09:17

Til "157359"

Hvordan kan få reklamen til at gå ud over indholdet på siden...
Men hvor det var: http://www.gratis.ting.dk
Og det var en telia reklame.

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 17-02-04 09:18

Det gik lidt for stærkt...

http://www.gratis-ting.dk

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-02-04 09:46

jeg kan ikke se nogen reklame på gratis-ting

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 19-02-04 15:32

Citat
det var en telia reklame

Den er der bare ikke mere...

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 26-02-04 22:17

Du klikker i [Vis] i toppen af explore og så er der et sted der hedder [Kilde] så får du den site du er på vist i html. Hvis du ellers kan html få du nu 'næsten' alt at vide om hvordan siden er skabt. V.H. haeggelin
Forstod du hvad der står herover, det er måden du skal tjekke den site du er på og vil se hvordan den er blevet lavet. Prøv du kan også kopi'er html koden og så prøve og sætte den en på en ny side og så rette i den derfra. V.H. haeggelin