/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Samme e-mail på flere brugerprofiler i X~
Fra : Doros
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 16-02-04 08:03

Kan man anvende samme e-mail adresse i Outlook på flere brugerprofiler i Windows XP, det vil sige samme maskine med Windows XP, og havde adgang til samme data i indbakke m.v., uanset hvilken profil man åbner den samme e-mail i, hvis ja hvad skal man gøre for at det virker?.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 09:33

Du kan sagtens indstille utlook i flere profiler til at benytte samme adresse, og så indstille din konto ti lat gemme en kopi på serveren.

Du skal dog fra hver profil hente meddelelserne når du logger på.

Den funktion du efterlyser TROR jeg ikke helt du kan få uden at have Microsoft Exchange server

Kommentar
Fra : jesper0812

Dato : 24-02-04 23:51

Det mener jeg godt man kan.
Du skal bare fortælle outlook hvilke datafiler den skal benytte.
I office 2003 ligger muligheden i filer/datastyring.

Håber at det hjælper.