/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sko der passer ???
Fra : Sunowich
Vist : 532 gange
1 point
Dato : 15-02-04 21:46

Har lige læst tippet passer skoene :jeg tænker på om man kan regne med skoene passer hvis de bare passer i grundplan eller om det nu er godt med sådan en skabelon da den jo ikke er 3 dimentional Bare lige en tanke Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 21:48

Det er jeg fuldstændig enig i
Det tænkte jeg også på, men gad ikke skrive noget.
Folk kan jo sagtens have en "høj" fod.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 21:49

He-he
Hvad med knyster og ligtorne

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 21:49

Ja det kan du jo have ret i.
Men med børn er det en god start at finde størrelsen først - så er der naturligvis det med pasformen. Høj eller lav vrist bred eller smal fod....

Men hvis en barn (læs: en af mine) har set sig var på et par sko ja så klemmer de af princip ikke når det bliver prøvet i butikken.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 21:49

Den siger jo heller ikke meget om komfort og andre faktorer der er nok så væsentlige når man køber sko.

Med andre ord, hvis man er for doven til at prøve sko før man køber dem, burde man måske overveje om det ikke er et andet problem man har

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 21:52

Tooncompany -> Se det i øjnene : Det var et elendigt og ubrugeligt tip

..no offence

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 21:52

Det kan man ikke regne med... i hvert tilfælde ikke for mit vedkommende, da jeg har en høj vrist. Taler man om støvler, holder den jo heller ikke, da ikke alle har lige slanke ben.

Meeenn... hvis man har fundet et par sko, hvor "papirsålen" kan gå fint ned i, kan man jo MED FARE FOR OVERBELASTNING! Bøje sig ned, og tage sine sko af, og prøve den! At den så alligevel ikke passer er jo en anden side af sagen...

Jeg synes bare det måske kaldes dovenskab! Man ved (ca) hvilken str. sko man bruger, og hvis man så har fundet ex. 5 par str. 37, så skal man da prøve dem allesammen for at se om de passer alligevel, og hvordan de matcher ens look, om de er behagelige at have på etc...

Rent ud sagt... papirtricket er en kedelig løsning der tager shoppeglæden fra en, og tilmed opfordrer til dovenskab

Bare min holdning!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 21:54

Hmmm... mht. det argumentet om, hvorvidt børn "brænder varm" på et par sko, og så pure nægter at de klemmer.... Der findes udemærkede måle-fiduser i butikkerne, og allierer man sig med en ekspedient, så kan de for det meste se på 8 km. afstand, at skoene ikke passer til barnet, uanset hvad barnet siger eller ej!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 21:56

Måske virker det hvis der er tale om GUMMISTØVLER

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 21:58

Dovenskab siger du Chamira! Jeg kalder det kvindens shopping gen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 21:58

Ps. Dit katteskræmsel tip lyder derimod tilforladeligt

..ikke at jeg har de store problemer med kattepoter på min cykels forskærm, men jeg prøver med en bamse i kurven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 21:59

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:01

> tedd.... HOV HOV!
Det er en glæde at købe sko... jeg er sko-holiker (og ikke bange for at indrømme det!) tror ski jeg har omkring 50 par sko/sandaler/støvler... og de er fede allesammen! Men jeg vil så også lige sige, til det kvindelige shoppinggens forsvar... Jeg bruger ikke 5 timer på at købe tøj/sko etc. Det skal gå stærkt, men er du sindsyg jeg impulskøber meget... og leverer meget tilbage *tihi*

>MOLO....Fedeste humor!

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 22:02

---> MONOKYLE

Nej skidt da være med værdien af tippet - tænk på hvilken effekt det har fået her

Og ja underholdningsværdien er der nok også væsentlig større end værdie af tippet

)

/TC

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 22:04

Ja her er da kommet smalltalk for alle pengene

NB findes der en guide over alle de forskellige der kan bruges herinde?

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:06

TC... kig her for smileys

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 22:06

Det er rart at se at du selv kan grine af det

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 22:07

Er der lige een der gider forklare, hvorfor en kat skulle være bange for en bamse??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:07

Chamira -> Skoloman; jeg har 18 par sko, 6 par støvler (gummistøvler inklusive) og 3 par sandaler. 2 sæt sikkerhedssko og et par sikkerhedstræsko. 1 par lammeskindstøfler og 1 par sorte kinasko (de RIGTIGE med rågummebelagte sivsåler).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 22:08

Jamen hvad er livet uden humor

Jeg kan ikke leve uden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:14

dabj -> Næppe en tøjbamser. Katte har skarpe sanser og mærker hurtigt bedraget. Næhh.. det er nok nærmere fordi der så ikke er frit udsyn og plads til at boltre sig på den lune køler. Fire sække kartofler er sikkert lige så godt

Nogen (..udover Tooncompany) der har erfaringer med kartofler som skræmmemiddel?
Dem har jeg nemlig oftere i min cykelkurv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:17

Al Bundy Rulez!!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:17

>Molo

Hvornår fik du den kønskifteoperation? For med 32 par sko, må du have lidt for meget østrogen i blodet!!!

Og dog... skulle jeg tælle gummistøvler, staldstøvler, ridestøvler, klipklapper og træsko med, så tør jeg slet ikke fortælle, hvor mange jeg har.

Meeen, jeg har 6 par hjemmefutter: 1 par alm. kedelige, 1 par hjemmedyr (gorillaer), 1 par hjemmedyr (kaniner), 1 par hvide valentinsplys med røde hjerter, 1 par edderduns-vamse-varme fodvarmere og FAVORITTEN! Et par lyserøde disney plysslippers med Æseldyret, der kan spille en melodi, når man trykker på blomsterne... *suk*

Chamira elsker sko

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 22:17

->MOLO
Jeg har en møgkat der ligger på motoren i bilen, så jeg prøver at stoppe en kartoffel i kæften på en bamse---det må da virke

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:19

>dabj
Jeg vil gerne vide, hvordan den kat kommer ind under motorhjelmen? Får den hjælp?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 22:23

->Chamira
Har ikke set det---men den må vel kravle op fra neden for af varme maveskindet.
Er ofte nervøs for at få krapylet i ventilatoren.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:23

Molo er begyndt at drikke mælk og samle sko!! Ak ja Verdens ende er nær!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:25

Chamira -> Ok. men mine Goratex Tracking/Fiske støvletter, sikkerhedssko, motorcykelstøvler og gamle støvler fra beredsskabsstyrelsen er vel næppe særligt kællinge agtige.

Rigtige mænd er altid beredt og godt udstyret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:27

tedd -> Hov hov.. du er lige vel frisk. Helt vild kakao...

Arla laver skam fine produkter til at komme i cognak'en. Lomumba ...tror jeg detr hedder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:28

Vi mangler vist lidt mandehørm her på Kandu! Tror Chamira ser lækker ud i højhælede

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:28

> djab
Føj, hvor ubehageligt at skulle tjekke sin motor hver gang man starter øsen, af frygt for, at der liggen en kat... Men det er ofte sådan dyr bliver transporteret væk fra deres hjem. Nogle jeg har været barnepige for har en kat, de fik med hjem fra en gård hvor de afleverer varer (de er købmænd), den var kravlet op bag et hulrum ved fordækket, og var taget med til købmanden... men de har den endnu... det er lidt sjovt, men også en grim tanke at tænke på, hvad der kunne være sket... Jeg synes du burde bygge et "Kattehotel" med gulv og centralvarme, katte-rigtig belysning og bløde puder

> tedd

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:31

> Molo... Godt udstyret?!?!?!

Goratex... mælk... og godt udstyret... tror det kunne være en udemærket Cocktail!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:32
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 22:35

->chamira
Jeg hader katte-------------og mælk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:35

Tror mælken bliver frisker hvis du leverer den gennem adsl Molo

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-02-04 22:35

Weeee... Kakaofugl!

Nat nat allesammen... må hellere tørne ind, inden der går for meget MANDEhørm i den.

Chamira

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:36

Øv nu skulle vi ellers lige til at høre om alle dine sko Chamira

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:41

Kunat (Udt. gunat) Chamira og velkommen på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:42

tedd -> ..ja og strømper med søm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:44

Jeg blir helt Arla Molo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 22:45

Molo hvon gik det med dine arla reklamer ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:48

Prøv at trykke på hans sidste link Sune Nu blir han garanteret busted af storkapitalen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 22:53

Sunowich -> Op med nogle point : http://kandu.dk/dk/spg/32702

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:56

Sune er så fedtet at han ville kunne stå fast i kakaofuglelort!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 23:05

tedd -> Ja. [hør] Man skulle tro I kendte hinanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 23:28

Jeg svarer kun jeg er holdt op med at spørge Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-04 23:39

tedd -> Ja ..ellers måtte du jo også til lommen for at finde det KORREKTE svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-02-04 23:49

Nu forstår jeg MEGET bedre, hvad der er gået galt i mine julegaveindkøb af BH'er til "konen" !
"Grundarealet" er ikke nok .. det havde jeg lige glemt .. den 3die demention har altså også en funktion..
Ergo må der være en sammenhæng imellem "fødder" og "bryster" - ikk' ?
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 00:05

Guild -> Går din kone med støvler på brysterne? Dét må da se spøjst ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 00:21

</MOLOKYLE>
Ja .. men fortæl det IKKE til andre !
/PG

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-02-04 01:24

sune

hvad hvis man er hjulbenet, passer skoen så ???

per

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 02:04

bibsamie >>
Nej ikke nødvendigvis .. men det gør BH'en
/PG

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 1 point
Dato : 16-02-04 10:24

Inspireret af denne tråd.....og måske for lidt søvn, bliver jeg bare nød til at sige at Tooncompanyet er genial til, at skrive Tip

....senest den med ikke at slæbe skidtet med ind: få ungerne til at tage dine sko af, sæt dem (ungerne) derefter på en æggebakke i entreen og du undgår at slæbe skidtet med ind... Genialt!!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 17-02-04 01:48

Hey Toupie

Bare lige for at sige. hej

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-02-04 00:12

Heyyyyyy Baker.mc

Takker da lige for hilsen

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 20:46

Tak for svaret Toupie.