/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
formater linieafstand i word gir fejl
Fra : hansine
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 14-04-02 10:06

jeg kan (pludselig) ikke vælge f.eks. 1,2 i linieafstand. Strax jeg skriver et tal i højreboksen (halvanden og dobbelt som valgmulighed til venstre kan godt) får jeg fejlmeddelelse: winword forårsagede en ugyldig sidefejl i MS 09DLL. Ved næste tastetryk - uanset hvad - lukker det hele ned. er der nogen der ved hvad der sker for mig her ?

Kommentar
Fra : shub

Dato : 14-04-02 11:32

Der er mange ting der kan være gået galt.
Jeg vil foreslå at du sætter officeprogrammet til at installere igen. Du får nemlig 3 valgmuligheder, "slet installation" - "reparer" og "geninstaller eller installer"

Mit forslag til dig er at forsøge med "reparer", går alt galt så installer/geninstaller. Dette burde løse dit problem, hvis det er officepakken der laver fejlen i systemet.

Held og lykke

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-02 21:30

Det er MS Office som forsager en fejl....

Afinstaller MS Office og fjern derefter rent fysisk biblioteket hvor denne ligger i....

Derefter installerer du MS Office igen og problemet burde være løst.

Kommentar
Fra : hansine

Dato : 22-04-02 23:34

tak for svar, men jeg bøvler stadig med problemet.kan f. resten heller ikke hente cliparts/billeder i word."ugyldig sidefejl ms09.dll". har forsøgt at hente opdateringer og servicepacks, men er endnu ikke på ret køl. man kan godt hente billeder i powerpoint og så flytte dem til word. Men linieafstands-formatering i word er helt umuligt. der lukkes og slukkes.
(windows 98 m office prof 2000 : HELP PLEASE)´. jeg er nok en novice - håber mit sprøgsmål kan gavne andre osse. ...

Kommentar
Fra : hansine

Dato : 22-04-02 23:34

tak for svar, men jeg bøvler stadig med problemet.kan f. resten heller ikke hente cliparts/billeder i word."ugyldig sidefejl ms09.dll". har forsøgt at hente opdateringer og servicepacks, men er endnu ikke på ret køl. man kan godt hente billeder i powerpoint og så flytte dem til word. Men linieafstands-formatering i word er helt umuligt. der lukkes og slukkes.
(windows 98 m office prof 2000 : HELP PLEASE)´. jeg er nok en novice - håber mit sprøgsmål kan gavne andre osse. ...