/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Exel2000 åbner mange sider
Fra : gunnar007
Vist : 627 gange
40 point
Dato : 08-05-01 20:08

Når jeg starter mit exel2000, åbner det en masse sider, det bliver den ved med indtil den skriver at den er løbet tør for hukommelse. Jeg har prøvet at stoppe den men, ikke engang ctr+alt+del kan stoppe det. Der skriver den blot kan ikke lukke exel
Was ist los ??

Hilsen G.

Accepteret svar
Fra : Sencer

Modtaget 40 point
Dato : 10-05-01 00:43

Smæk din office 2000 cd i igen og kør setup.
Der kan du vælge at reparere din office installation.
Jeg har prøvet det samme, og det hjalp at køre den repair. Iøvrigt bør du også hente seneste service release til Office. (hvis du ikke allerede har det)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-01 18:48

Klik på Hjælp og vælg Find ogErstat. Installationsprogrammet tester så
både om alle filer er på plads, og om filernes indhokd er OK.

--
Venlig hilsen
pre
»« »« »« »« »« »« »« »«

"gunnar007" <gunnar007.news@kandu.dk> wrote in message
news:WCWJ6.13829$T22.1319031@news010.worldonline.dk...
> Når jeg starter mit exel2000, åbner det en masse sider, det bliver den
ved med indtil den skriver at den er løbet tør for hukommelse. Jeg har
prøvet at stoppe den men, ikke engang ctr+alt+del kan stoppe det. Der
skriver den blot kan ikke lukke exel
> Was ist los ??
>
> Hilsen G.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-01 20:24

Tue, 08 May 2001 18:08:24 GMT, gunnar007 wrote a.o.t:

> Når jeg starter mit exel2000, åbner det en masse sider, det bliver den ved med indtil den skriver at den er løbet tør for hukommelse. Jeg har prøvet at stoppe den men, ikke engang ctr+alt+del kan stoppe det. Der skriver den blot kan ikke lukke exel
> Was ist los ??

En mulighed kunne være, at du er kommet til at kopiere/flytte en h.....
masse Excel filer til den folder der hedder \Xlstart (folderen ligger
forskellige steder alt efter windows version). Søg efter folderen med
F3.

--

Hilsen/Regards T. Holm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-01 05:41

Prøv at se om du skulle have en makro liggende Mappen XLSTART
som starter op når excel bliver startet.

"""Det kan være en. ?? jeg skriver Det Kan Være en makro Virus""""

prøve at flytte den til et anden Mappe og start op igen

hvis det stopper Så Slet Makroen.

Mvh Henrik.

Kommentar
Fra : gunnar007

Dato : 13-06-01 16:23

Nada, niks, nope, Nej.
Intet har hjulpet af de ovenstående råd.
Man nærmer sig panik lignede tilstande.
HILFE... ja ferietiden nærmer sig.
Skal man satse på en format C: /u ??
Hilsen G.