/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Gemme hele "Fortrukne" listen?
Fra : maya123
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 15-02-04 15:48

Hejsa
Jeg har igennem MEGET lang tid samlet en rigtig god, meget laaang liste, over
alt muligt i "Fortrukne". Mange af dem bruger jeg flittigt og med mine mange interesser, vil jeg være "på spanden", uden min liste.
Hvad nu hvis den "blev væk", af en eller anden dum grund, kan jeg "gemme" mine "Fortrukne" i andet medie og hvordan???
Jeg har diskette drev og cd-rom brænder. Skriv, venligst, du gør 1 så 2 så 3 osv.
Venlige hilsner fra maya
ps. jeg aner ikke om det er det korrekte sted jeg spørger, håber det.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:49

Hej.
1. gå ind i foretrukne
2. tryk på arranger
3. tryk på gem til mappe

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:50

3. Gem eller flyt til mappe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-02-04 15:50

Hele listen kan du gemme på en diskette.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:51

Nej. Det er sgu forkert.
Jeg kigger lige igen.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-04 15:56

Gå i Document & Settings > Dit navn > foretrukne og kopierer hele mappen.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 15-02-04 15:56

ja men du skriver ikke hvordan, Teil
mvh maya

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-04 15:57

IE Filer - Importer og Eksporter - Næste - eksporter Foretrukne emner, vælg destinationen og du kan jo så importere hvis det gåtr galt.
Bjarne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-02-04 15:57

Maya123
bentjuul har svaret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-04 15:58

Håber du forstod på trods af min klodsede håndtering af tasterne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 16:00

Hvis du har delt din hardisk op i flere partioner kan du gemme foretrukne på en af de andre partioner.

//bentjuul

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 15-02-04 16:00

Ja, sorry Bent kom først takker alle der har deltaget, så hurtigt og god søndag
fra maya

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 15-02-04 16:01

Tak for svaret bentjuul. Det var jo ikke så svært, når bare man kan det.
Nejer og takker.
MVH maya

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-04 16:03

Hvis man bruger eksporter fylder det meget mindre. Min megaliste fylder 5 mb og ca. 350 kb eksporteret så der er plads til meget på en diskette.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 16:05

Maya
Du kan kopiere via stifinder, den finder du ved at højre klikke på start.
Når du er i stifinder så finder du foretrukne som jeg tidligere beskrev. Højreklik på den og kopiere.
Herefter sætter du f.eks en diskette i A: drevet og højreklikker på A drevet og marker "sæt ind"

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 15-02-04 16:06

Jeg fandt ud af det ved dit første svar, bentjuul
vh maya

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 16:10

Selv tak, jeg havde ikke set du havde godkendt svaret, så det sidste jeg skrev skal du jo så ikke bruge.

//bentjuul