/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
antivirus F-secure
Fra : nestea
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 15-02-04 15:40

hej.. jeg skal installere f-secure antivirus 5.41 for workstations på en af mine venners computer, spørgsmålet er så om jeg vil skade hans computer ved at lægge det ind, fordi han har haft mc afee inde...
mail mig venligst svaret på jesno@ofir.dk

hilsen
jesper

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 15-02-04 15:43

ikke hvis du har slettet mcafee, så kan du roligt gøre det

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 16:28

Ja reglen er altid først af afinstallere eventuelle andre anti-virusprogrammer før du installere et nyt.

/TC

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 15-02-04 16:32

tak for svarene, men der vil ikk ske noget ved at installere det selvom han HAR haft det inde???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-02-04 18:22

Nej der vil ikke ske noget fordi mc afee, har været der engang, og for den sags skyld heller ikke hvis den var, men man tilråder ikke at aktivere (man kan jo slå virkningen fra og til på begge), men da F-secure også indeholder en firewall, kan det alene give problemer, nogle onlinespil vil ikke spilles, E-mail posten virker pludselig ikke, osv. Det er ikke en fejl i F-secure, men et spørgsmål om at indstille programmet, og rette nogle andre indstillinger.
Men, hvorfor nu det "lidet kendte", F-secure, det er jo et betalingsprogram (man skal betale for at få opdateringer)
Hvorfor ikke bruge det meget roste, og gratis (også opdateringer) AVG antivirus, det er meget sjældent at det giver problemer.
Og hvis han også vil have en firewall, findes der også rigtig mange gode gratis.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:52

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:59

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen