/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Web10 priseksempel?
Fra : Steffansteffan
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 15-02-04 15:19

hej folkens

Jeg overvejer at købe et webhotel hos web10.dk men er der nogle der vil give mig et priseksempel.
Skal man betale for det første år af webhotelet og domænet?

Har nemlig oplevet for man for en regning der er over 500 kr. når man renger med max 300 kr.

Er det ik noget i stil med.
Oprettelse af DK: 60 kr.
Oprettelse hotel: 140 kr.
Pr. måned * 12: 120 kr.
Moms: 80 kr.

Samlet pris: 400 kr.

Håber der er nogle der vil bruge lidt tid på at hjælpe.

m.v.h
Steffan

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-04 15:34

Det er fuldstændigt korrekt. Du har endda valgt den dyreste løsning.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 15:38

Jeg bruger www.colberghus.dk Det sidste jeg oprettede for 2 måneder siden koster samlet det første år for 100 MB plads, fri trafik og 30 pop3 konti, samt gratis subdomæner

Oprettelse af DK domæne og betaling for det første år kr. 69
Redelegering / Oprettelse kr. 25
Web 2 100 MB kr. 10,- pr. mdr. x 12 mdr. ialt kr. 120
Moms 25 % kr. 53.50
ialt kr. 267,50

//bentjuul

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 15-02-04 15:38

Ja.. jeg fik i hvert fald ingen uforudsete regninger eller gebyropkrævninger fra dem da jeg oprettede mit, ved Web10.
Jeg er jeg helt tryg ved at bruge dem.

Mvh Torben

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan