/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
spam sms
Fra : Nick15
Vist : 385 gange
20 point
Dato : 15-02-04 15:00

hej er der nogle der kender et sted hvor kan kan sende spam sms for en eller anden idiot har sendt mig cirka 35-40 sms'er og jeg har nummeret og vil have hævn

mvh nick

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 15-02-04 15:07

Kan du ikke se hvor de kommer fra?
Han må jo være rig?

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 15:16

Du kan jo evt lukke hans telefon ved at melde den stjålet.......

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 15:19

det var faktisk en god idet men jeg vil kun synke ned på hans nevo kan ikke stave til det! og finde et program der kan sende sms'er GRATIS og så bare spamme ham for vildt tror jeg kender ham!

Mvh Nick

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-02-04 15:29

Der findes vist ikke så mange af disse programmer mere, vist en stor fordel. Dem der så evt. findes, kan man ikke være sikker på når frem, da der ikke kan sendes til alle teleselskaber. Synes vi bliver så rigeligt bombarderet med spam på mail.........skal vi så også til at generes på telefon.........må jeg være fri.

Er Nick15 og da_nick ikke samme person?? eller et tilfældigt sammentræf??

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 15:33

Kan du ikke sende smser fra din netforbindelse?
Ellers så prøv her
http://www.sendsms.dk/default.asp

Kommentar
Fra : Lass1987

Dato : 15-02-04 19:16

Refi ->
Det kan være, at afsenderen har Telia Express (hvor SMS'er er gratis)...

Nick15 ->
Du kan bruge den her, når den engang kommer op, igen:
http://www.chaotic.frac.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 19:24

da_nick alias Nick15

Luk dine spørgsmål når du får et svar.
Og hold op med at logge dig ind som 2 personer og svare på de samme spørgsmål.
Det er lidt meget umoralsk det du der har gang i.
Du er endda superbruger med begge navne sa KANDU ved hvem du er.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 25-02-04 20:06

ok gør alt havd der står og trykker på send sms men det tager dårligt nok et halvt sekundt men hvis jeg gør det med mit eget nummer tager det en evighed det forstår jeg ikke!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 20:28

Syntes du ikke snart du skulle lukke dette spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 07-03-04 16:13

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 16:18

Selv tak