/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
wolfenstein koder
Fra : tuborg88
Vist : 1247 gange
50 point
Dato : 15-02-04 13:21

Hej

Er der nogen der har koder til det gamle wolfenstein spil???
er meget interreseret hvis der er nogen der har dem...

Hilsen Tuborg88

Accepteret svar
Fra : kaos_kristian

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-04 13:25

Hold L I M nede samtidig - så hvidt jeg husker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 13:26
Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 15-02-04 13:31

Ikke for at spørge dumt, men hvorfor giver du ham et google link hvor det eneste du har skrevet er "wolfenstein" og "koder" som søgeord? Det er da ikke at svare på hans sprøgsmål...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 13:52

Her er koderne

Wolfenstein 3D

Cheat:
------
Submitted by: Enigma Question
Email: tbcat2001@yahoo.com.ar
Press M+I+L to obtain everything
(doesn't work in all versions)

CheatMode:
Start game with
WOLF3D -next [Enter] (v1.0)
WOLF3D -goobers [Enter] (v1.1)

Hit [Ctrl]+[Tab]+[Enter] (v1.0) or
[Alt]+[Shift]+[Backspace] (v1.1)
to activate all these cheatkeys :

Use [Tab] + a letter :
[G] God modus
[I] Free Items
[W] Warp level
[E] End level
[S] Slow motion
[F] Coordinates
[B] Border color
[Q] Quit to Dos
[T] See sprites
[M] Memory usage
[C] Statistics
[N] Walk t. Walls (v1.0)
[V] Add VBL's (v1.1)
[H] Hurt yourself
[O] Overhead map (v1.0)
[X] Exta items (v1.1)

(v1.0) means : works ONLY on version 1.0
(v1.1) means : works ONLY on version 1.1 or above

Note : These cheats are disabled in some versions
but [L]+[I]+[M]
still works in ALL of them !

Godkendelse af svar
Fra : tuborg88

Dato : 15-02-04 13:56

Tak for svaret kaos_kristian.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 14:02

For at hjælpe ham med evt at find nogle så det var lidt dumt spurgt Mvh Sune

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 17-02-04 11:31

Hmmm... syntes du virkelig det er at hjælpe ham med koder til det gamle wolfensteinspil når der i mellemtiden er kommet et nyt wolfenstein (3D). Og derudover giver du ham jo ikke noget svar men derimod en masse arbejde idet han jo skal til at gennembladre en ordentlig røvfuld sider for at finde (måske) noget relevant. Jeg mener stadig ikke at der er tale om en hjælp, idet de fleste mennesker der er på nettet godt kender til søgemaskiner og godt kan finde ud af at skrive både wolfenstein og koder... Undskyld hvis det lyder som et surt opstød, men jeg mener bare at hvis man spørger om hjælp til noget er der ingen idé i at give så bredt et link som du gjorde. Hvis du derimod havde linket til en hjemmeside havde det jo været super - men det andet er der sgu ikke meget idé i. Nærmest bare et irritationsmoment.

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 17-02-04 18:54

no offense sunowich men jeg mener altså kaos har ret.... fedt at du tager dig tid til at hjælpe og det er jeg da taknemmelig for men selvfølglig har jeg da selv prøvet at søge på google.dk men det har jeg ikke haft hel med og det er derfor jeg spørger.... TAK FOR HJÆLPEN ALLE SAMMEN!