/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Registreringsattest...?
Fra : kalleq
Vist : 4283 gange
28 point
Dato : 15-02-04 13:20

Hvad betyder det når der står på en registreringsattest følgende: "IKKE TOLDDOK. VED OMREGISTRERING"...?

Kommentar
Fra : kalleq

Dato : 15-02-04 13:24

altså en scooter 45 registreringsattest...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 13:24

At der ikke skal tolddokumenter ved omregistrering Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 38 point
Dato : 15-02-04 13:25

Hejsa
Citat
2) Dokumentation for berigtigelse af eller fritagelse for registreringsafgift
Hvis det af registreringsattesten fremgår, at tolddokument skal forevises, vil der i registreringsattestens rubrik ”Tolddokument” være anført ”TOLDATTEST”, og til venstre for rubrikken ”Tolddato” vil der være anført ”TOLDDOK VED OMREGISTRERING”.

Ved genregistrering af almindelige personbiler vil der oftest være anført ”IKKE TOLDDOK. VED OMREGISTRERING”.

Kilde: http://www.politi.dk/nummerplader/Side_1_registrering_og_priser.htm

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : kalleq

Dato : 15-02-04 13:29

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 13:32

Snyd det var da det jeg skrev

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-02-04 14:05

Sune... mange gange bliver en fyldestgørende besvarelse accepteret frem for en "afkortet version"
NB: Du glemte også et "med"

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 15-02-04 15:26

et lille men

ved omregistrering af mandskabsvogne skal tolddukomentet fremvises, og derfor står der ved disse biler toldattest skal fremvises ved omregistrering.

per