/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
privat akvfisk forhandler
Fra : smut
Vist : 708 gange
20 point
Dato : 15-02-04 12:17

jeg søjer nogle private forhandlere på sj evt tlf så mange såm muligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-02-04 12:19

Det må være under dyrehandlere, godtnok er hele landet med her.
http://firma.eniro.dk/query?what=cs&header_code=30025&dir_area=&header_name=Dyrehandlere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-02-04 12:21

Søgeresultat 349 stk.
Hvad mener du med private forhandlere?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-02-04 19:58

jeg mener mennesker som ikke lever af det men som har en lille bi beskeftigelse som bare skal køre rundt ikke at det bliver så meget billigere men det er meget sjovere men folk som bare har det som en hobby de ved som regel meget mere om hver enkelt fisk netop fordi det er en hobby og ikke et levebrød

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 15-02-04 21:44

hej smut. jeg har lige været inde på http://www.dba.dk her er der nogle annoncer på private opdrættere, og også mange private der vil sælge fisk. prøv om du ikke kan finde nogle her. held og lykke. m.v.h. sinius

Accepteret svar
Fra : ulf1

Modtaget 20 point
Dato : 16-02-04 15:38

Hej smut,
jeg er privat opdrætter af akvariefisk, nærmere bestemt af Malawicichlider. Jeg sælger fisk gennem dba. Hvis du er interesseret i Malawicichlider kan du sende mig en mail: ulfbockhahn@adr.dk eller se billeder af dem i dba søgeord "malawi" og annoncør Kbh.Ø.
Hilsen Ulf

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 01-03-04 19:01

Tak for svaret ulf1.