/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fildeling
Fra : Ishoey
Vist : 520 gange
70 point
Dato : 13-04-02 18:49

Hej alle

Er der nogen der har erfaringer med fildeling samt gode råd til det?
Samt ydelser og kvaliteter ved fildeling?

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-04-02 20:45

Erfaringer emd fildeling forståeligt du sikkert vil vide noget om dette.....
MEN MEN MEN, den næste sætning "Samt ydelser og kvaliteter ved fildeling" ??
Jamen kæreste, hvad mener du med det sidste... Det var da russisk...
hvordan forklarer man ydelsen ved fildeling ?
i forhold til hvad ?
Hvad er kvalitet ved fildeling ???
Hvordan definerer du ordet kvalitet i denne sammenhæng ??
Jeg tror du måske skulle overveje at ændre spørgsmålet ??

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-04-02 22:02

Hej Zonker

Sorry Okay

Jeg ændre spørgsmålet

Er der nogen der har erfaringer med fildeling samt gode råd til det?
Samt "fake" (filer som ikke er det de skulle være) ved fildeling?

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-04-02 20:59

Hvad tænker du på ved fildeling ??

Jeg vil meget gerne hjælpe, men i hvilken forbindelse skal du anvende det ??

Mener du bare at share drev ud på et netværk eller noget helt 3. ??

Fake, der formoder jeg det drejer sig om filer som ændrer "udseende" ?? Det sidste har jeg absolut ikke oplevet...

Datakvaliteten er absolut i højsædet efter havd jeg har erfaret, men der kan godt gå kludder i det hvis du giver alle sammen rettigheder... Altså at alle kan kopiere, slette og ændre filer....

Hvis dette er tilfældet, vil jeg hvis det drejer sig om en større organisation, afstikke nogle rammer og så når jeg har draget mig nogle erfaringer med ovenstående ændre disse så de er mere tilpasset "virkeligheden".... Hvis du forstår hvad jeg mener....

Men du burde nu nok tænke, på at der er nogle som engang imellem skal rydde op i dem....

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 15-04-02 09:19

Hvis du er bange for at en fil ikke er en virus, bør du have dig et virusbeskyttelsesprogram og husk at bruge din sunde fornuft. Klik ikke på exe-filer med mindre de kommer fra nogle du stoler på. Fjern også fluebenet i "skjul kendte filnavne" i mappe indstillinger, fordi der er nogle der laver en exe-fil men kalde den f.eks. fil.doc.exe og så se du kun fil.doc og tror at det er en uskadelig doc-fil.

Dydendak

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 16-04-02 16:56

Hej

Hvad tænker du på ved fildeling?

f. eks. Kazaa/edonkey

Kommentar
Fra : ralfn

Dato : 28-04-02 08:17
Accepteret svar
Fra : Poe

Modtaget 70 point
Dato : 24-05-02 21:54

Der findes et program der hedder mr. splitter(det er ikke en joke) der kan splitte dine/andres filer.