/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer
Fra : dabj
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 15-02-04 11:17

Mangler lige en guide til følgende:
Når jeg åbner Microsoft Internet Explorer 6.0, åbner den ikke i fuld skærmstørrelse, og det er møgirriterende, at jeg skal have fat i maximeringsknappen hver gang.
Hvordan indstiller man lige det???

Mvh

dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 11:20

Glemte lige---XP-Pro

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 210 point
Dato : 15-02-04 11:21

du trækker billedet ud til "næsten" fuld størrelse, så lang den kan komme.

så holder du shift nede og lukker vinduet.

Så kommer det op i den størrelse næste gang.

Men helt i max kan den ikke

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 15-02-04 11:22

når du lukker det sidste explorer vindue så sørg for det er maksimeret, så burde den "huske" det, er lige testet på min egen og der fungerer det...

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-02-04 11:23

hej

prøv at trække med musen i kanterne
kør musen ud til der kommer den dobbelt pil eller hvad den nu hedder
hold venstre muse knap ned træk den ud til fuld størrelse
både horsintal samt vertikal

mvh
ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 11:33

Åbn IE >maximer>tryk F11>luk IE> nu lukker den op i fuld skærm.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 15-02-04 11:35

Tak for svaret arlet.
He-he har kun brugt 2 timer på at finde et sted hvor det kunne indstilles

Jeg er ikke --- ikke engang men nu er jeg

Tak for hjælpen
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 12:10

Du kunne også bare højreklikke på iconet og i egenskaber bede den om at starte maksimeret.