/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail/Messenger??
Fra : Bragesvej
Vist : 425 gange
44 point
Dato : 15-02-04 10:36

Når jeg får en mail på min hotmailkonto plejer jeg at blive gjort opmærksom på den med en lille tekstbox nede ved mit messenger icon, men ikke mere nu, gå jeg ind og åbner messenger står der at jeg ingen nye medelser har men tjekker jeg efter har jeg fået mail...hvad sker der, det plejer da at virke (Nej jeg har ikke plillet ved noget)

(Jeg er selvfølige online med min messenger)
Har prøvet at installere på ny uden hjælp, mon det kan være der inde fra??

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-02-04 10:42

du skal højer klikke på process linien (den nederst på skærmen hvor dit msn ikon er) vælge egenskaber og så tilpas her kan du se alle de programmer du kørende om de kan ses på process linien afhænger om de står til og være "skjul når inaktiv" ellet "skjul altid" og du kan frit stille den som du vil

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 10:59

Smut
Hvor f... har proceslinien med messs at gøre

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 11:01

Messenger -funktioner-indstill-meddelelser -sæt flueben

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-02-04 11:11

Messenger -funktioner-indstill-meddelelser--- Generelt--- -sæt flueben

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 11:16

Ja det er >grethes< som bør virke.
Emesen.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-02-04 12:04

>ofa> hvis den står som skjul altid vises den ikke på process linien det var det jeg mente

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-02-04 12:27

Grethe, der har jeg sat flueben, og har jeg feks 6 mail´s liggene som er ulæst, så når jeg har læst dem og slette dem,
ja så siger den at der stadigvæk er 6 mail´s som er nye???
lukker jeg messenger helt ned og starter op igen ja så virker det??? så popper teksboxen frem med der er nye mails,,,forviret ;-(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 12:47

Læser du dine mails i Outlook Express

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-02-04 13:00

Emessen: Nej, jeg læser dem som jeg plejer, via Messenger under mit navn, der hvor der evt står nye medelser...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 13:00

Jeg bruger OE 5 og der følger MSN messenger med når mine mails er læst.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-02-04 14:07

Underligt? jeg har prøvet snart alt, det må sku være der inde fra der er noget galt!
den plejer altid at poppe op når der er en mail?

(Messenger 6,1)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 14:11

Hos mig virker hotmail fint. Den popper op på skærmen. Så det er hos dig den ikke virker. Messenger 6.0

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-02-04 14:30

Hos mig virker hotmail også fint. Popper op på skærmen, når der er mail og hvis andre logger på. Messenger 6.1.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 14:43

Af install og hent den igen!!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-02-04 08:17

Har afinsterleret og instaleret igen uden held ;-(

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 44 point
Dato : 16-02-04 08:31

Jeg ved ikke om dette kan have indflydelse,men hvis du har MSN mess kørende,kører Windows mess i baggrunden.Gå i start-kør-skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove så får du fjernet windows mess helt.Prøv evt at install fra MSN´s egen side

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-02-04 22:40

Citat: Jeg ved ikke om dette kan have indflydelse,men hvis du har MSN mess kørende,kører Windows mess i baggrunden.Gå i start-kør-skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove så får du fjernet windows mess helt.Prøv evt at install fra MSN´s egen side

Ævv... virker stadigvæk ikke, flueben er sat hvor der skal være, har afinstalleret og installeret på ny..men uden held..Meget mystisk...flere bud?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 21-02-04 14:04

Men jeg forstår ikke, når jeg sletter alt der har med messenger at gøre, og installere igen husker den mine kontaktpersoner? hvordan kan det lade sig gøre når jeg har haft slettet alt?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 21-02-04 14:26

Når du f.eks reinstall ,ved windows også hvad dag ,klokken er o.s.v.Norton og tilsyneladende også mess gemmer noget i Bios

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 21-02-04 14:27

Prøv at gå dine "flueben"efter igen i opsætningen,,det lyder tosset

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 21-02-04 15:31

Jeg har sat flueben under generalt og i feltet vis besked når jeg modtager en meddelse? men uden held???

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-02-04 15:37

Har du også sat flueben ved "vis en besked når jeg modtager en e-mail"??

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 21-02-04 16:12

Har du også sat flueben ved "vis en besked når jeg modtager en e-mail"??

Hilsen
Grethe

Yep læs venligst det jeg har skrevet over dut indlæg (Vi må have skrevet på samme tid )

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-02-04 16:27

Jo det havde jeg læst, men meddelse og e-mail er ikke det samme. Flueben ved vis besked er når en kontaktperson sender dig en besked, og flueben ved "vis en besked når jeg modtager en e-mail" er når der kommer e-mail, og var det ikke det du efterlyste?

Jeg har flueben begge steder, samt ved "vis besked, når kontaktpersoner bliver online" og det virker her. Den lille blå boks kommer frem og fortæller den rette besked.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 28-02-04 17:10

grethess: jeg har også sat flueben begge steder (Stadigvæk ingen blå box..snøft), har af installeret og søgt min pc i gennem for messenger både skjulte og vist filer og slettet dem og installeret igen...men lo.... virker ikke

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-04-04 11:17

Tak for svaret ofa.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-04-04 11:18

Fejlen var inde fra Msn Messenger de sendte mig en updatering 6,1 og lidt mere, og det hjalp