/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Emmesen"virtuelt drev
Fra : ofa
Vist : 337 gange
301 point
Dato : 15-02-04 08:55

Dette er en delvis forklaring til emmesen om spgm 26/1
Vedrørende ”Virtuelt drev til spil::Har talt med ham der bruger det,dog kun i tlf,og fik en alenlang forklaring om opsætning,jeg åbenbart ikke har fået ordentlig fat i,men det væsentlige er at det kun kan lade sig gøre i DAEMON TOOLS,og ikke i CLONE,det er rigtigt,som den anden skrev,at der forsvinder opsætningen ved nedlukning.Jeg skal nok få fat i ham ”mand til mand” og blive instrueret ordentligt,men over tlf og med forkl ”så gør du bare sådan og sådan”, fængede altså ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 09:03
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 09:54

Manse Jeg har set det hos venners unger hvor farmand har lagt spillet på et virtuelt drev,for at være fri for at rode med cd rommen når der skal spilles.Spillet startes med dobb klik på spilleikonet,ingen dikkedarer der.Jeg mente ,efter forklaring ,det var lige til at finde ud af,nu har jeg rodet i 3 dage og mente jeg havde fidusen,det havde jeg også så længe PCén var tændt,men det var rigtigt at opsætningen forsvandt når jeg lukkede PCén ned,så er hele fidusen jo væk.Det er også det første spil jeg er interesseret i,TRIVIAL PERSUIT.Når jeg er sammen med en af dem igen får jeg løsningen,nu irriterer det mig,så hvis du er interesseret ,så læg et ord

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 09:56

En gang til Manse
Og så kommer forklaringen ovenfor,som jeg alligevel ikke fandt ud af,men jeg tager da gerne spgm op igen

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-02-04 10:33

her er et program der er meget nemt og bruge det hedder deamon tool http://www.searcharcher.com/deamon-tool.html når du har downloadet det så installerer du det (det fylder ikke ret meget) når du har installeret det så kommer der et ikon i prosesslinien det klikker du på så trypper du device no media så kommer der et vindue op der hedder "select new image file" så vælger du det drev på din pc hvor spillet ligget så markerer du spillet ved og klikke en gang på spillet og klikker på åben så har du åbnet filen og er klar til og installere dit spil eller bare og spille et spil du allerede har installeret men som kræver du har et cdrom i dit almindelige drev

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 10:54

SMUT
?????????????????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 11:10

Hvis det er mig, så må du hjælpe min hukommelse. Min lille hjerne karter en gang i mellem rundt i forskellige spgm. Hvad er >spgm 26/1<
Emesen.

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 301 point
Dato : 15-02-04 12:07

hi hi vi er vist ikke helt enige ofa jeg har ikke læst de foregående spørgsmål
jeg fortalte blot fremgangs måden for deamon tool og hvor det kunne hentes

Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 13:14

Tak for svaret emesen
Har du svaret på mange spgm om virtuel drev d 26/1????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 13:17

?????????????????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 13:42

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 13:48

Jeg fatter bare ikke at hvis du tager/laver en clon/kopi af spillet og lægger den på det virtuelle drev,at du så ikke kan spille det uden CD i drevet,eller har jeg misforstået dit spørsmål?

Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 13:57

Nu har jeg fundet det...............jeg må nok til at købe nogle foryngelsespiller.
Jeg siger tak....................................og venter spændt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 14:05

jeg gider sku da ikke lede efter et spørsmål,for at få de info man skal bruge for at hjælpe,og specielt ikke når det er så let at lægge et link
ind til spørsmålet,vis man ikke gider at stille det igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 14:08

Her er det.
http://www.kandu.dk/dk/spg/31329
tror jeg.