/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisere T610 og Outlook...
Fra : ulleulle
Vist : 560 gange
175 point
Dato : 14-02-04 19:16

Howdy!

Der må næsten være en herinde, der kan fortælle mig, hvordan jeg får min Sony-Ericsson T610 til at synkronisere med MS Outlook? Alt er installeret, alt kan se hinanden (via Trust BT180 dongle), men når jeg vil synkronisere via den medfølgende software, så siger den i en fejlmeddelelse, at telefonen ikke kan findes... Hvad er der galt???? Min gamle Nokia 6210 kunne let synkronisere....

Ulle

Accepteret svar
Fra : hjp1974

Modtaget 185 point
Dato : 14-02-04 20:09

Du har fået et XTNDconnect ikon i Outlook???
Du kan styre telefonen via din BT dongle?
Har du prøvet at synce med et kabel?

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 14-02-04 20:18

Jeps. Det er der og starter også, når jeg klikker, men fejlen kommer hver gang, at jeg prøver at synkronisere. Jeg kan heller ikke redigere opsætningen inde i XTNDconnect....

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 14-02-04 21:50

Jeg har selv løst problemet... Det hjalp at slette alt under "Mine bluetooth-steder", slukke telefonen, reservere de fornødne COM-porte, tænde telefonen, finde den, tilføje alt, hvad man har brug for, og så køre sync'en fra Sony-Ericsson.... Skøn! Tak fordi du overhovedet ville svare, hjp1974. Omend det ikke hjalp, så får du pointene!

Ulle

Godkendelse af svar
Fra : ulleulle

Dato : 14-02-04 21:51

Tak for svaret hjp1974.