/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Next udstødning
Fra : misserpels
Vist : 505 gange
10 point
Dato : 14-02-04 18:50

Jeg har overvejet at sætte en Next udstodning fra protuna på min k50ér, men hvor stor er forrøret på udstødningen? Og hvis andre har et bedre forslag til en udstødning som giver noget, både bundtræk og top fart vil der være fint...

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 14-02-04 18:53

Du bliver nød til at specifere det mere...

Hvad er opsætningen på knallerten...

Og vi er enige om det er en Suzuki K50, 4 gear...?!

MVH
kandu4thomas
www.scooterworld.tk

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 14-02-04 18:58

jeg havde tænkt på at købe udstødningen og få det svejset om så den passer på cylinderen. Der er 16 mm karburator, 45 mm cylinder og højkomprimeret topstykke, og det er en 3 gears. den kører 80 km/t med 28 mm biturbo.

er det det du mener??

Kommentar
Fra : stine86dk

Dato : 15-02-04 21:15

hvis du har en 3 gear suzuki k 50 skal du da ikke ødelægge den da den er mange penge værd men det kan godt lade sig gøre men køb en anden der passer kig ved protunahandel.de de har det meste

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 18-02-04 19:32

det har jeg gjort. Men giver de next udstødninger noget?? i forhold til en boss (til k50) udstødning 36 mm fra protuna??

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 18-02-04 21:56

du kan sgu ikke til at svejse next udstødning på din K50...
Det vil skabe en mærkelig tubolæns på motoren, ellers skal du fandme være mestersvejser og gøre den fuldstændig tæt !

jeg anbefaler nu bestemt du køber en udstødning som er lavet specifikt til den knallert.

MVH
Thomas
www.scooterworld.tk

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 19-02-04 17:08

jeg kender en i familien som er smed...

så hvad mener du med turbolens??

giver disse udstødniger noget

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 19-02-04 22:28

ja de giver bestemt noget !!!

http://www.protuna.dk/product.asp?c=13826222&n=19065774&pn=19065775

Den her udstødning, så rykker du feltet har ikke haft en K50, men har dog en Suzuki Samurai DM50 med den udstødning kører kanon godt!!!
MVH
Kandu4Thomas
www.scooterworld.tk

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 22-02-04 22:42

jeg har selv sådanne en på min ANDEN suzuki... men hvad med en boss dæmper??