/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Programmer i/til Nokia 7250i
Fra : Dirty_joker
Vist : 251 gange
53 point
Dato : 14-02-04 17:16

Hey!

Jeg har en Nokia 7250i hvor der ligger i menuen "programmer" et program der hedder Converter II....
Hvad er dette program til???

Ps:Hvor kan man hente andre programmer til sin Nokia 7250i???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 17:38

Converter er jo noget til at ændre filtyper med Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 17:40

Nederst på siden er der noget mvh Sune http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/topten.php?hit=1

Kommentar
Fra : MortenA38

Dato : 23-02-04 11:16

Det program der hedder converter er et program til at omregne danske(Celsius) grader til Amrikanske grader(Fahrenheit)
Og vægt
MHV Morten Kristensen
Mortenkristensen@jubiimail.dk