/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobil
Fra : johnni
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 14-02-04 16:47

hej.kan man indstille sin mobil til at ringe flere gange inden den
går på tlf.svaren og hvordan jeg har en nokia.
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 14-02-04 16:50

Hej Johnni.

Jeg tror det er noget du skal sætte op i din "svare".
Prøv at ringe op til din mobilsvar og lyt menuerne.

Venligst Me67

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 16:53

I din menu viderestilling er der et punkt der hedder forsinkelse, det kan så indstilles til mellem 10 og 30 sekunder, om den ligger under viderestilling eller opsætning er lidt forskellig fra model til model.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-02-04 16:55

Det du skal gøre er, at kontakte dit selskab, så kan de svare på det. Men jeg den eneste mulighed er, at lukke for din mobilsvar helt. Det er jeg næsten 100% sikker på.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 14-02-04 16:55

Hej.

Har du en brugsforvirring, kan du muligvis læse det deri. Men det er rigtigt, at du skal ringe din telefonsvarer op og derefter følge stemmens (kvindens) anvisninger. Det er ikke særligt svært, men det kan være nødvendigt, at høre hende flere gange.

Botgaard.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-02-04 16:55

Det du skal gøre er, at kontakte dit selskab, så kan de svare på det. Men den eneste mulighed er, at lukke for din mobilsvar helt. Det er jeg næsten 100% sikker på.

Mvh,
Mordex.

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 110 point
Dato : 14-02-04 17:08

Du kan gå ind i indstillinger og der skulle der stå noget med opkalds indstillinger eller noget i den stil! og derefter omstilling.. der kan du gå ind i Eks omstilling ved intet svar og annullere den..

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 14-02-04 17:22

Tak for svaret Dirty_joker.det var lige det jeg skulle.og tak til jer andre osse.
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 17:25

Nu er jeg ligeglad med pointene, men det var da ikke det spørgsmålet gik på

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 27-04-05 10:36

Det var det sku da Better_Performance!

Hvad skulle det da ellers være???