/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside/links
Fra : annvibeke
Vist : 470 gange
200 point
Dato : 12-04-02 21:07

På min side med links - har jeg så mange forskellige størrelser links - så det kun kan se rodet ud.

Findes der et (gratis) program eller - teknik der kan lave disse links/logoer lige store på en sådan måde at de stadig er tydelige?

Det skal måske lige nævnes, at jeg bevæger mig i frontpage-express/netscape/word
Jeg er IKKE så god til html - kan nok lige klare en enkelt kode eller to (med grundig anvisning)

Jeg kunne nøjes med at placere ord med hyperlink - men det har ikke den samme effekt!

På forhånd tak!

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-04-02 22:07

Prøv at komme med et link til din side så vi kan se hvad du mener.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 12-04-02 22:17

http://home19.inet.tele.dk/ann-vibeke/links1.htm

...nu er den endnu mere rodet, fordi jeg var inde med et nyt logo...
Det ændrer som oftest på det hele...bytter om på nogle af link'sene eller gir den en anden facon.

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 12-04-02 22:43

Jeg har slet ikke brugt koder af nogen slags.
Kun "gemt som" -hentet de forskellige logoer og forsøgt at tilpasse dem.
Allerede her kunne jeg jeg formentlig ha opnået et bedre (orden-tligt) resultat - hvis jeg havde kastet mig over koderne.

Det er rigtigt at det ville så nydeligt/rent - kun med ord - og ja...hvis der er spræl på alle de andre sider, kan jeg nok leve med manglende samme på min link-side.
Det forekommer mig bare, at jeg har stødt på links-sider, hvor alle har samme størrelse - og DET er sg' flot.

vh ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-02 13:43

Hmm... så forsøg dig med nogle tabeller og lav logoet gå ud til kanten....

Da du henter logoer fra forskellige kilder, som jeg omtalte tidligere vil du ikke kunne undgå det problem, som du er løbet ind i da disse logoer er af forskellig størrelse fra starten, vil det altid se underligt ud når man på en eller anden måde ændrer deres form, hvad enten man trækker i dem eller gør noget helt 3.

Og når de er af samme størrelse, er det nok fordi de selv har fremstillet de forskellige logoer, og dermed har fået dem i samme størrelse, så er det ikke noget problem... Men som jeg sagde tidligere er der forskellige kilder som leverer logoerne, vil det altid se "knudret" ud.

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 13-04-02 13:47

Tak for svaret zonker.
Jeg tror jeg vil nøjes med "ord-logo'er"...
...så er jeg formentlig osse fri for at de breder sig/trækker sig sammen/lægger sig i en anden celle...når jeg tilføjer eller fjerner et logo/link/banner - hvad pokker det nu hedder!

God weekend..........til alle på kandu.dk

Kommentar
Fra : zonker