/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan fjerner man det gamle MSN messen~
Fra : jjhj
Vist : 1042 gange
100 point
Dato : 13-02-04 23:56

Hej

Jeg har lige fået windows XP.... I den program pakke ligger der et MSN Messenger program, men det er det gamle, og jeg vil gerne have det nye 6.1.....

Jeg har været inde og hente det nye på MSN´s hjemmeside, og mit spørgsmål er så: Hvordan fjerner man det gamle MSN Messenger???????

Det ligger bare og fylder, og så er der også et ikon nede i proces linien som jeg gerne vil have væk...

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig....

Hilsen JJHJ

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-04 23:59

Skriv dette i "kør" RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-02-04 23:59

du kopier bare hele denne linje ind i kør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 14-02-04 00:00

det er windows messenger, ved ikke om det er det du tænker på

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 00:05

Hvorfor ikke, Kontrolpanel - Tilføj fjern programmer - Tilføj fjern windows komponenter - Fjern flueben ved Windows Messenger - Næste - Udfør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:10
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 14-02-04 00:13

ok sune. Hvad er det nye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 00:14

Ja men Sune det var jo det samme som mit bare på udenlandsk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:19

Ja men her er der billeder på *ss* Mvh sune

Kommentar
Fra : smut

Dato : 14-02-04 00:27

hent den nye og installer den du kører bare cleansweep bagefter(norton 2003)du skal ikke tænke på at om skal lukke msn først. bare sig ja til det hele ,ingen panik over diverse advarsler jeg vil garantere det virker!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 00:29

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 14-02-04 09:40

Hej
Her er et link til et lille prg.( Messenger Disable.exe.) det vir ker absolut efter hensigten.
Har selv fjernet Messenger med det på flere computere.
Det er i hvert tilfælde meget nemt.
adressen er
www.dougknox.com

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 14-02-04 11:28

Tak for svaret arlet.