/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MyDVD hjælp!
Fra : kristinaP
Vist : 420 gange
41 point
Dato : 13-02-04 21:48

Hejsa

jeg har fået fat på MyDVD som jeg fik at vide skulle være godt til at brænde DVD'er, men når jeg skal til at brænde kan jeg ikke trykke på brændeknappen... hvad kan jeg have gjort forkert?

mvh Kristina

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 51 point
Dato : 13-02-04 22:08

Når du har lavet hele det indledende, dvs. lavet dit layout og meddelt hvor din film skal hentes fra skal du gemme først, under et eller andet navn og bibliotek.

Først da kan man begynde at brænde.

Prøv det, og vend tilbage hvis det ikke virker.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-02-04 22:11

er dvd filen ikke for stor.. jeg kender ikke programmet men der kan jo være flere ting galt..
hvis det er en original film så skal den måske decryptes og det er ulovligt..
hvis den er over 4,7gb så skal den shrinkes det er derimod lovligt nok...
et udemærket program til at krympe den med er Dvd shrink..
her er et link http://www.dvdshrink.org/
Junior

Godkendelse af svar
Fra : kristinaP

Dato : 13-02-04 23:31

Tak for svaret ellebye.