/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
DC++
Fra : TLT
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 13-02-04 17:26

Jeg har købt en ny router (3com) og jeg har win xp. jeg kan ikke downloade fra xp men jeg kan fra en anden computer der har ein 98. hvad er der galt og hvad skal jeg gøre!!!????

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-02-04 17:32

er det når du er på dc++ at du ik kan downloade

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-02-04 17:32

er det når du er på dc++ at du ik kan downloade

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-02-04 18:12

Du kan prøve at trykke start/netværkssteder/netværksforbindelser
Så kan du venstreklikke og trykke reparere netværksforbindelser
Ellers må du i start/alle programmer/tilbehør/komminikation have stillet din netværksinstallation.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 13-02-04 19:13

ja selvfølgelig er det når jeg downloader med dc++

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-04 19:27

du skal starte dc++ så skal du ind i preference/connection og her skal du vælge passive mode så skulle det virke jeg havde samme problem jeg bruger dog dc ikke dc++ men jeg skulle mene det er det samme
held og lykke

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 15-02-04 00:19

JEg har ikke noget der hedder preference/connection, så jeg har ikke fået det lavet endnu

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-02-04 08:57

der må væer et sted du kan vælge din forbindelse på(inde i dc++) og her kan du prøve og sætte den til passive mode
jeg sidder også bag en router så jeg skal også kore passive mode jeg kan slet ikke få forbindelse til de forskellige hubs i aktiv mode

Godkendelse af svar
Fra : TLT

Dato : 17-02-04 02:19

Tak for svaret smut.