/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
MOTOROLA C550
Fra : UnLoCkeR..NooB
Vist : 425 gange
60 point
Dato : 13-02-04 16:18

HJÆLP!

- Jeg skal unlocke min motorola c550, nogen der kan hjælpe mig med programmer, hjemmeside ect.?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 16:30

Der er lige kommet et nyt link ang emnet her på Rabatten http://www.dr.dk/rabatten/ Mvh Sune

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-02-04 16:31

hej
er du sikker på at den er låst
har selv en motorola fra debitel den var ikke låst der står star tac på den

Kommentar
Fra : UnLoCkeR..NooB

Dato : 13-02-04 17:06

jeg ved det ik, vil ikke købe den hvis ik jeg kan åbne den?

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-02-04 17:15

hej

prøv at sætte et sim kort fra et andet teleselskab i den
eks.hvis den bruger sonofons net idag så prøv eks. med et kort fra et selskab
der bruger tdc net

jeg gik fra sonofon net til tdc net

mvh
ole

Kommentar
Fra : UnLoCkeR..NooB

Dato : 13-02-04 17:18

tak for indlæget ole, men jeg har ikke invisteret i den, da jeg ikke vil hvis jeg ik med sikkerhed kan åbne den.

Den er i føtex´s tilbudsavis, den er låst til debitel.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-02-04 17:34

hej
det stod der også til den vi har

men du kan prøve
unlock.dk
koster 150-kr
har selv brugt ham har super service
eller prøv at kikke på besvarede spg. under unlock der er også mange gode tip

mvh
ole

Kommentar
Fra : UnLoCkeR..NooB

Dato : 13-02-04 17:41

ok tak ole...

men venter lige med at gi dig point, til jeg ser om der er en der kan vise mig hvordan jeg selv gør, eller bare til der er en der svare mig på om det er muligt selv at gøre det

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-02-04 17:51

Du kan altid kontakte Mobifix på 87389999 og få en kode til Motorola..
Derved ved du at man altid kan låse telefonen op. Pris for sådanne koder ligger på 200,- kr.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-02-04 18:04

hej
det er ok
jeg er heller ikke ude efter point

mvh
ole

Kommentar
Fra : UnLoCkeR..NooB

Dato : 13-02-04 18:08

helloo.dk Du har været til megen hjælp før, er det slet ik muligt at åbne den op selv?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-02-04 21:03

Nej.. ikke engang de garvede unlockere laver dem selv mere.. de køber "logs" hos nogle i udlandet som kan generer koderne til motorola.. det er derfor de er så dyre..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 15-02-04 21:34

Ok, men, 1000 tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : ViperMan

Dato : 20-02-04 09:12

Kan da lige nævne, jeg har købt selvsamme model i Føtex og den var ikke SIM-låst ;)