/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Søger min søster
Fra : doomsdaywoman
Vist : 1462 gange
50 point
Dato : 13-02-04 15:29

Min søster er født i slutningen ag 1966 ellerbegyndelsen af 1967 i Næstved. Hendes mor hedder Hanne - måske Mark til efternavn -og vores fælles far hedder Leif Flemming Sattmann Johansen. Jeg mener at hun måske hedder Jette. Håber nogen kan hjælpe.

Poul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-02-04 16:28
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-02-04 16:39
Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 16-02-04 07:41

Måske kan du få oplysninger på folkeregisteret. Der står hvilke børn jeres far har og deres personnumre. Ud fra dette kan din søster findes. Jeg må indrømme, jeg ved ikke, om FR må give oplysningerne. Hvis din søster har hemmelig adresse, får du det i hvert fald ikke at vide; men der sker jo aldrig noget ved at spørge.

Flemming

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-09-04 20:52

Prøv også WWW.hvorhenne.dk
eller www.findpersoner.dk
www.dis-danmark.dk.
Folkeregistreret må ikke vidrebringe sådanne oplysninger, har selv prøvet

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 13-09-04 10:39

Hej. Har du kigget og søgt på WWW.gulesider.dk.
Hvis du skriver Hanne Mark, kommer der 13 stk.
Skriver du Jette Mark, kommer der 3, muligvis den første kan være rigtig: Jette Mark Jensen, hun kan jo have giftet sig og beholdt Mark som mellemnavn.
Go fornøjelse

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 03-10-06 11:11

prøv kirkebøgerne i det sogn, som du mener hun er fra,der står alle opført ved fødsel til grav
Held og lykke.
Jeg leder stadigvæk efter min halvbror , men han er bortadopteret , så er det endnu besværligere.