/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Navision C5 Light
Fra : joker
Vist : 3082 gange
50 point
Dato : 12-04-02 17:30

Hej

Kan man ikke få en prøve udgave af Navision C5 Light... Jeg er ved at starte et nyt firma og skal derfor bruge et regnskabsprogram til at holde styr på tingene...

Kommentar
Fra : sulanta

Dato : 19-05-02 01:34

Hej
Nej, så vidt jeg ved, kan du ikke få en prøveudgave af C5Light nogen steder. Jeg har selv købt programmet, og er yderst godt tilfreds med det, selv om det godt kan virke lidt uoverskueligt i starten.

Venlig hilsen
Sulanta

Kommentar
Fra : may

Dato : 26-06-02 21:20

Du kan få en prøve ver. af SummaSummarum, som er et udemærket regnskabsprogram, på: http://www.stoneware.dk

mvh. May

Kommentar
Fra : signman

Dato : 30-08-02 23:00

Jeg har sevl prøvet C5Light. Jeg fik anbefalet det af en anden. Men jeg syntes at det er utroligt svært at komme i gang med. der er alt for meget der skal sættes op. Jeg opgav at sætte mig ind i programmet. Man har jo ikke alt for meget tid som selvstændig.
Jeg har siden hen måtte antage en bogholder. Hun har da også problemer med C5Light.
Jeg er senere blevet anbefalet PC-firma. Har købt det og det virker utroligt simpelt. Logisk opbygning. Det er lige til at gå til. Kan varmt anbefales.

Mvh
Signman

Kommentar
Fra : OTol

Dato : 14-12-02 22:32

Til regnskabsprogrammet DANLET-Regnskab kan der hentes en gratis prøveversion på: http://www.ossoft.dk
Det er utroligt nemt og hurtigt at komme i gang med.
mvh. Ole

Kommentar
Fra : NN23231919

Dato : 04-01-03 21:10

Du kan få en demo af C5 light fra mig - og det er den nye version 3.o, hvor der er gjort meget for at den skal være nem at starte op (nye guids samt std. opsætninger). Samtidig er den gjort lettere at bruge (en del felter som mange ikke bruger er fjernet fra skærmbilleder).
Mail: fyn@jta-data.dk

Kommentar
Fra : bogholderen

Dato : 24-08-03 12:19

Jeg har arbejdet meget med C5, jeg syntes at det så absolut er det nemmeste at sætte op, og arbejde med. Men selvfølgelig er der ting man ikke rigtig kan finde ud af i starten. Men bare klø på, det kommer hurtigt.
MVH Bogholderen

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 30-11-03 11:58

hvor kan man prøve det pc firma henne eller købe det ??????????

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 14-01-04 00:07

Hos diverse service partnere eller forhandlere - Ring til Microsoft (MBS) De vil uddelegere på postnummer og du vil enten blive stillet direkte videre eller få oplyst et telefonnr. du kan ringe til - hos Service partneren kan du få udleveret/tilsendt en version hvor du har mulighed for gratis at benytte programmet i 45 dage... held og lykke - Hvis du ikke har held med dig så skriv igen og jeg skal sørge for at du får en demo tilsendt

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 05-02-04 23:30

Hej Alle..
NaVISION er dyr, os for mig. Men navision C5 Light program på de nævnte hjemmmeside findes ikke.
Bor i Esbjerg/Fanø/København og har ingen moral. Må man skrive sådan ? Hvis i forstår...
Ps. Jeg har god vin i kælderen....

Flemming

Kommentar
Fra : bogholderen

Dato : 06-02-04 06:05

Hej Flemming

Håber vinen er bedre end det firma du driver. Hvis du ikke har råd til at give de knap 3.000 kr. en C5 Light koster, skulle du måske overveje om det kun er din moral der er dårlig, din evne til at drive virksomhed må også være det.

Bogholderen

Kommentar
Fra : wael

Dato : 09-02-04 01:11

Du kan få en demo af C5 light hos Microsoft gratis

Kommentar
Fra : knudsenassistance.dk

Dato : 27-02-04 13:12

Prøv evt. et regnskabsprogram der hedder WinKAS dette er lige så godt som C5 og så er det ikke så dyrt som C5.
Du kan også prøve Danlet 2000 fra www.ossoft.dk

Kommentar
Fra : wael

Dato : 02-03-04 15:39

Du kan få Gratis C5 Light Demoversion.
fra Microsoft Business Solutions Danmark
www.microsoft.com/BusinessSolutions
eller www.navision.dk
tel: 44890990

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 04-03-04 00:14

tak alle.... lige nu leder jeg hvor jeg kan tildele person point...hmmmm. for pokker ruller op og ned af siden.. vent..

Kommentar
Fra : maj1958

Dato : 06-06-04 12:52

Alt efter hvor stor din virksomhed er (hvor mange bilag), kreditorer, debitorer, kunne en mulighed være det meget brugervenlige PC-Plus.

PC-Plus er en forgænger for concorde programmerne men meget enklere at bruge.

Selv bruger jeg PC-Plus når det drejer sig om kunder med vel omkring 3-5.000 bilag, hvorimod jeg i mit daglige job XAL (bogføringens nummer et - men meget omfattende at anvende)

med venlig hilsen

Maj 1958

tidl. registreret revisor nu økonomichef (med enkelte bogføringskunder)

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 12-04-05 11:35

Jeg kan varmt anbefale Navision C5 light. Hvis du gider/ har mulighed for at bruge en lille dag til opsætning og gennemlæsning af brugsforvirring får du et godt bogføringsprogram til 2660 kr. ekskl. moms. Du har mulighed for at udbygge de enkelte moduler som virksomheden vokser.

Jeg er selv revisor og har arbejdet i flere versioner af Navision, Concorde, PC Plus m.fl. og mener helt sikkert at dette er det bedste. I light versionen har du både finans, kreditor og debitormodul inkl. fakturering.