/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD film
Fra : jonassr
Vist : 394 gange
25 point
Dato : 13-02-04 13:41

Jeg er på jagt efter nogle hooligans film nogle der ved hvor man kan købe dem ? hels her på nettet da det er lidt lettere..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 15:08
Kommentar
Fra : sinius

Dato : 15-02-04 22:03

hvad mener du med hooligans film??? er det bare en hvilken som helst film der handler om hooligans, eller tænker du på noget specielt som jeg ikke kender til?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 21-02-04 15:48

det gør ikke så meget hvem det er

Accepteret svar
Fra : sinius

Modtaget 25 point
Dato : 21-02-04 16:10

jeg fatter ikke hvad du mener, men det er nok bare mig. er det film optaget til kampe, at hooligans der tæsker hindanden eller er det spillefilm der handler om opdigtede hooligans??? jeg så engang en fed film om 2 undercover betjente der skal infiltrere en engelsk hooligangruppe, for at komme ind på livet af en narkobagmand. den ene betjent bliver så grebet af det ekstremt voldlige miljø, at han ikke vil ud af gruppen igen. filmen er engelsk og hedder "ID". den er fed. er det sådan nogle film du mener?

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 29-04-04 20:26

Tak for svaret sinius.

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 30-04-04 20:10

har du set filmen??